Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger J2EE / JSP legekammerat, som har mod på at starte selvstændigt.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 14. Nov 06
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 09:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Amino''er.

Jeg har i nogle måneder gået og arbejdet på såvel forretningsplanen som den tekniske side til en webbiks - uden at gå for meget i detaljer, så drejer det sig om online services og ikke salg af juleplatter eller hattenåle, men et koncept som holder ;-).

Der er så småt begyndt at dukke andre spillere op på banen, men det bekymrer mig ikke synderligt for der er et enormt potentiale i markedet, så der er kage nok til alle. Sagen er bare den, at hvis man skal have det store stykke kage, så skal man være vaks, og jeg holder tilfældigvis meget af store stykker kage.

Derfor har jeg indset at jeg nok får brug for en hjælpende hånd, og jeg er nok mest tilbøjelig til at rotte mig sammen med én i egen øjenhøjde, dvs. en softwareudvikler, fremfor en "onkel Joakim" med pengetank osv.

Så hvis du er en J2EE udvikler med en iværksætter i maven, og gerne med en solid erfaring med webdesign, JSP/Tomcat (evt. JBoss), så tror jeg du vil være en god team buddy. Skulle det ikke være tilfældet, så er jeg sikker på at du husker at spørge de J2EE udviklere, som du kender, og kender du ikke nogen, så spørger du naturligvis dem du kender, som ikke er det, om de kender nogen... øh, ok, du har nok fanget budskabet nu :-)

Sagen er den at jeg selv er en garvet (ca. 11 år) Java/C++ udvikler, men jeg har aldrig beskæftiget mig med webudvikling og mine J2EE erfaringer er ret sparsomme, så udviklingen går noget trægt eftersom jeg skal studere, sideløbende med at jeg udvikler. Så det ville afgjort være en fordel med én som kan supplere de områder, hvor jeg ikke er er så stærk.

Hvis du er interesseret, eller kender nogen der er det, så send mig en PB med et par linier om dig selv og hvad du kan, bare sådan i korte træk :-) Det er så min tanke at vi stikker hovederne sammen, får en snak, og ser hinanden lidt an.

Med venlig hilsen

Thomas Skou Hansen

Fra Kolding
Tilmeldt 23. Oct 05
Indlæg ialt: 900
Fra  WORDPRESSKONSULENT ApS Skrevet kl. 09:36
Nysgerrig: hvorfor Java? Det er jo ikke ligefrem det mest oplagte valg til online services.

--
Uffe Fey, WordPress-konsulent på fuld tid

Tilmeldt 14. Nov 06
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 10:03
Det skyldes primært to ting: For det første fordi jeg er på hjemmebane
når det gælder Java og desuden er den software som skal drive
kernen i hele møllen skrevet til J2EE servere.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)