En maerkelig ide, det er det. Men om den er god eller daarlig er straks et svaerre spoersmaal. Men som andre ogsaa har sagt, koster det ikke meget at starte op og du kunne eventuelt lave dine egne flyers i word eller lignende.
Men jeg har et lille regnerstykke jeg syntes du skulle kigge lidt paa. Lad os sige at du faar de forventede 200 plader om maaneden og det tager dig en halv time at goere rene. Det vil sige 200*30 min. = 100 timer. Det vil sige 100 timer om maaneden skal du bruge paa at vaske plader af. Det svarer til 3 timer og 20 min. om dagen inklusiv weekenderne. Det syntes jeg bare virker som lang tid, hvis du skal sidde og lave alt arbejdet i haanden.
Men det er ihvertfald inovativt og hvis du faar det op at koere og det bliver en succes, kunne der jo pludselig komme mange penge i det.
Jeg syntes ikke det er en mærkelig ide, jeg ved ikke hvordan man, der er altid nogen der glemmer at ordne vores plader/riste mv. Så jeg ville sgu da gerne betale dig for at gøre hvis du boede i nærheden.. Prøv det af! :)
Jeg er også ret overbevist om, at der er et marked for det.
Jeg tror dog, at du skal finde en måde at nedsætte tidsforbruget pr. plade drastisk på, hvis der skal være mening med galskaben. Ud over selve rensningen skal du jo også hente og bringe pladerne. Hvis kunderne har glemt jeres aftale, skal du tilbage en gang mere osv.
Hvis du derimod kan finde en måde at nedbringe dit aktive tidsforbrug til 5-10 minutter pr. sæt, kunne du godt have fat i en god ide.
Tusind mange tak for jeres feed back, dejligt at høre, jeg vil lige sige, tiden på en halv time er rengøring at bradepande, flad brade pande og risten , det er 3 ting, og jo selvfølgelig skal grill resten med til sommer, :-)
mit mål er såmænd bare kunne tjene det samme som jeg gør som løn slave, og ved det her, er der basis for at tag mere ind om dagen, dermed øget intjening, og ikke mindst jeg skal ikke aflevere mine unger kl. lort om morgen.