Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor for de Telemarketing firmaer nummrene fra?

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra København Ø
Tilmeldt 28. Dec 06
Indlæg ialt: 43
Skrevet kl. 00:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil faktisk gerne vide hvor de får dem fra. altså jeg ved de nogle gange tager dem fra DGS.dk
men de kan vidst også købe cvr nummrene hos erhvers og selskabs styrelsen.

jeg kunne godt tænke mig at få fat i den cd eller de cvr nummre.

Og så vil jeg lige lave en bemærkning.

Der er jo telemarketings firmaer som tilbyder noget reelt, Og som er "gode" ...det er så syndt at man har så svært ved at skiltre. Men en af de ting jeg gør er at spørge om noget matriale, Og så hvis de ikke sender det ud. Så er det glemt.
Hvis de så tilgengæld sender noget og det så faktisk er noget godt de tilbyder. Jamen så er det da noget helt andet.

Mvh

Victor

Vi Leverer Web Design og Web Shop løsninger, Se referencer her.

Tilmeldt 3. Oct 05
Indlæg ialt: 115
Skrevet kl. 03:42
Hej Victor

Tjeck www.kob.dk de har en fantastik online løsning, den er til og betale og du kan segmenter efter næsten lige hvad du vil .

venlig hilsen

Tilmeldt 15. Jan 07
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 10:10
Hejsa....

Vedr. at skaffe emner i dag, det er ikke det store problem,

Der er flere firmaer som levere cvr nr, telefonnummer osv til marketingsfirmaer.

Jeg har selv en løsning hvor jeg henter dem til en del under hvad kob.dk og cvr.dk skal have for dem

og det er de samme oplysninger. Så hvis du mangler emner, så PM mig. 

/michael

Fra Ringsted
Tilmeldt 25. Apr 06
Indlæg ialt: 383
Skrevet kl. 15:32
Hej Victor

Du kan prøve TDC - www.nnerhverv.dk

eller har KOB og D&B

Men du kan også købe dem ved flere telemarketingbureauer. Her kan data være "vasket" og dermed koste mere. IDG er vist nok de førende herhjemme på det område, men vi hos PB Marketing sælger da til tider også data vi har "vasket". Med "vasket" mener jeg emnelister der er ringet igennem, således at fejl er frasorteret. Endvidere kan man under denne "vask" så spørge til hvem der er "personalechef" eller hvilket økonomisystem virksomhedens anvender - alt afhængig af det efterfølgende formål 

Skal du bare bruge et par lister et par gange om året så køb hos et TM-bureau, hvis du skal bruge mere kan du lige godt investere i et abonnement - typisk omkring 10.000 på årsbasis

Tilmeldt 29. Oct 06
Indlæg ialt: 385
Skrevet kl. 09:08
Hej

>>Jeg har selv en løsning hvor jeg henter dem til en del under hvad kob.dk og cvr.dk skal have for dem

-----------------------------------------------

Er det muligt at købe lister med virksomheder som max er 2-4mdr gamle?

/Charly

Fra Ringsted
Tilmeldt 25. Apr 06
Indlæg ialt: 383
Skrevet kl. 09:19
Ja det kan man godt. Man kan søge på etableringsdato (måned + år). Så har lige søgt alle virksomheder i DK etableret siden oktober 2006. Det virker fint nok. "Problemet" med denne søgning er at enkelte af virksomhederne ikke er helt nye, men for eksempel et i/s der er blevet omdannet til aps i årskiftet 06/07 - så vil virksomheden (aps´et) står som nyetableret 01-01-2007. 

Tilmeldt 18. Jul 06
Indlæg ialt: 193
Skrevet kl. 11:24
Hejsa

Lige et tip. Flere biblioteker har abonnement på nnerhverv.dk eller KOB, så på den måde kan man trække statistikken gratis. Jeg ved, at Aalborg Universitetsbibliotek blandt andet har adgang til nnerhverv. Så kan man som iværksætter jo spare nogle penge der.

Tilmeldt 29. Oct 06
Indlæg ialt: 385
Skrevet kl. 14:19
Hmm spændende...

Det må jeg lige undersøge. Det kunne jo gå hen og være årets tip ;-)

/Charly

Fra Århus
Tilmeldt 29. Oct 06
Indlæg ialt: 381
Fra  BiipBiip.dk Skrevet kl. 03:07
Det var da genialt der RIKKE
Side 1 ud af 1 (9 indlæg)