|
|
Prøv på Scannet. Deres domæne-tjekker ser også efter om .com .eu .det-ene og .det-andet er ledigt.
Debat
|
|
|
Du kan bl.a. søge på DanDomain og registrere bl.a. hos gratisDNS. Hvis du skal registrere .com-domæner og andre internationale endelser, vil jeg anbefale at du besøger GoDaddy.com de er mest troværdigt og priserne er fornuftige. Held og lykke med det. :) |
Kommer snart...
|
Hvis det tilhører nogen, så kan du jo kontakte dem og høre om de vil sælge. Du kan også se hvem der ejer dem på scannet, ud for hvert søgeresultat |
|
Jeg kan hjælpe. |
Hvorledes er de danske udbydere mindre troværdige end GoDaddy? |
|
? "mest troværdigt" var ikke henvendt til de danske registratorer men mere henvendt mod internationale registratorer. Mens prisforholdet var henvendt til de danske registratorer. Når det kommer til .com-domæner og andre internationale endelser, så er prisen meget billigere hos GoDaddy end hos de danske registratorer som f.eks. DanDomain og andre steder. f.eks. hos Scannet koster en .com-domæne: oprettelse: 123,75 (99,00) årligt: 281,25 (225,00) hos GoDaddy koster en .com-domæne: årligt: $11,99 /DK69,89 (der findes mange rabatkoder man kan anvende hos GoDaddy, bl.a. "cjc749dom" , så får man den til $7.49/DK42,66) Så jeg tvivler ikke på troværdigheden hos de danske registratorer (lige med undtagelse af det gamle Buydomains), jeg tvivler på deres internationale-domæne priser. |
Kommer snart...
|
|
|
|
Ja, der er ikke så meget andet at gøre. Du kan evt. skrive dig op på ventelisten hos DK-Hostmaster, hvis de er ved at udløbe. Held og lykke med det. |
Kommer snart...