Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dårlige karakterer på HA Almen hvad så?

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Aarhus
Tilmeldt 20. May 09
Indlæg ialt: 1367
Fra  Market Extensions Styrpaavarmen Skrevet kl. 19:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas Sindberg:
Jeg ser ikke på hvilken uddannelse folk har, men derimod om de har gennemført en sådan. Det viser vedholdenhed. For en arbejdsgiver er uddannelse primært et udtryk for at personen har er i stand til at gennemføre noget man sætter dig for.

Spot on!

Som de andre også har nævnt vil det afhænge af hvilken branche du vælger efter du er færdig, og i lige så høj grad personen på den anden side af bordet. jeg selv vægter dog ikke karaktererne så højt, og derudover er min personlige erfaring at mange af dem med de super gode gens. læser/laver lektier og møder op til hver eneste lektion - men har intet ved siden af. Det et valg man tager, jeg vil have et liv ved siden af skolen, og i sidste ende er jeg overbevist om det giver lige så meget som rene 12-taller. :)

Hos www.bedrenaetter.dk sælger jeg alt til soveværelset. Skal du have en ny seng? 

Fra Søborg
Tilmeldt 13. Dec 10
Indlæg ialt: 274
Skrevet kl. 02:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil sige det sådan. Karakterer betyder nogen og desto mindre jeg ved om det jeg skal ansætte en til desto mere ville jeg kigge på karakterer. Men det at man er bestået betyder jo at uddannelsesinstitutionen siger at du er kvalificeret! Jeg kigger mere på hvad folk har lavet af andre ting. Er de kreative hele mennesker? Tror jeg på at jeg vil blive glad ved at arbejde sammen med dem? Har de relevant erfaring? Så har jeg også en svaghed for folk der laver frivilligt arbejde fordi det viser de ikke er bange for at tage fat hvis de bare mener at det er en god sag. Viden er i sig selv ikke så vigtig der er vigtigere at man kan lære men man tager jo dem der allerede kan først.

Håber det giver lidt.

Prøv en gratis personlighedstest på coreprofile.com

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)