Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvorfor kan man ikke bare komme med et godt tilbud?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Vadum
Tilmeldt 7. Nov 05
Indlæg ialt: 862
Skrevet kl. 23:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Hvordan kan det være, at hver gang der kommer et indlæg i "Jeg har et godt tilbud", så farer en masse i blækhuset for at kritisere tilbuddet?

Hvis det er billigt er det noget bras, og er det dyrt er det ikke pengene værd...

Jeg tror alle her er enige i at det er en problematik, der kræver overvejelser. Men det er vel dybest set op til de eventuelle kunder at vurdere, om det er et godt tilbud eller ej? For øjeblikket virker det mest som om at det er alle konkurrenterne der kaster sig over den sagesløse tilbudsgiver - og det er vel ikke meningen med den det forum. Eller er det?

Fra Aalborg
Tilmeldt 3. Jan 06
Indlæg ialt: 684
Skrevet kl. 23:27
Jeg tror heller ikke man bare skal æde alt rådt, af de tilbud som kommer. Hvis mine produkter er bedre eller man kan se man bliver taget direkte i røven, så det da med at råbe op.

Hvis jeg har dårlig erfaring med den lokale bager siger jeg det da også vidre, eller ved at på det andet hjørne kan man få nogle bedre og billigere romkugler, vil jeg da være et skarn hvis jeg ikke nævner det.

Det jo det herlige ved sådan et forum, hvis det holdes i en konstruktiv tone, der er kontant kritik på de ting man disker op med, som forhåbentligt gør at man gør det bedre næste gang eller hvis man syntes man har et godt produkt eller tilbud at man kan argumentere eller vise det på anden måde, så man kan lukke ægget på kritikerne.

Det er et herlig medie det her

Tilmeldt 29. Oct 06
Indlæg ialt: 385
Skrevet kl. 00:52
Hej

Jeg er helt enig med dig Morten...

Jeg har flere gange været efter folk som kritisere tilbudsgiverne. Der er ofte tale om nye aminoer kommer ind på forummet og starter med at give et tilbud. Det kan så diskuteres hvorvidt det er en god ide at ens første indlæg er et forsøg på at sælge sit produkt. Men det er jo helt forståeligt at en ny ihværksætter i sin iver, opretter et "sælgende indlæg".

Og det skal der være plads til uden at de bliver sablet ned, med kommentarer omkring at deres tilbud er noget lort og at en eller anden amino kan gøre det så meget bedre og bla bla...

Såfremt jeg mener at deres tilbud er helt ved siden af, skriver jeg ALTID en PM til dem. Så de får mulighed for at forbedre sig uden at miste lysten og troen på dem selv og på at der rent faktisk er en positiv stemning her på amino.

Amino er et sted hvor vi skal hjælpe hinanden til vækst. Husk det!

Fra Kastrup
Tilmeldt 19. Sep 06
Indlæg ialt: 954
Skrevet kl. 08:20
Ja, det kan da virke lidt hårdt at folk bliver kritiseret når de kommer med et tilbud. Jeg tror dog der er forskelligt synspunkt på hvorvidt man kan syntes tilbudet er godt.

Jeg syntes ikke et tilbud er godt, hvis jeg på under 10 min. kan finde bedre pris på nettet. Her hovedsageligt tænkt på materielle ting. Det er vel heller ikke et godt tilbud,  hvis du som fx teksforfatter bare slynger en pris ud på 600 kr i timen, her er det jo drønsvært at drage paraleller.

Skal "Jeg har et godt tilbud til dig!" bruges som opslagstavle for folks varepriser og ydelser eller skal det reelt indeholde noget, kun os aminobrugere får glæde af.

Fra Vadum
Tilmeldt 7. Nov 05
Indlæg ialt: 862
Skrevet kl. 08:54
Selvfølgelig kan man da tillade sig at komme med opklarende spørgsmål á la "Det er set billigere, hvad er specielt for dit produkt?". Det jeg opponere imod er at jeg for ofte har set angreb på webdesignere og grafikere, der ønsker at levere et billigt produkt til markedet få smidt en masse lort i hovedet om at de ikke er uddannede og derfor ikke i stand til at levere noget brugbart.

Det er selvfølgelig en god diskussion værd, men jeg mener bare ikke at den skal foregå der. De har jo ikke bedt om kritik at deres produkt, det har vi andre fora til. De har blot ønsket at brug det dertil indrettede vindue til præsentation af gode tilbud!

Af samme grund er denne debat også flyttet til et andet fora i stedet for at kidnappe endnu en tråd med en kæphestefægtning.

Dimsedut:
For nuværende er "Et godt tilbud" bare et sted til at sælge sine varer, der er INTET krav om at det skal indeholde en speciel amino-rabat - selvom der er adskillige der gør, så behøver man ikke at udstyre sine tilbud med et sådant. Ganske vist er der enkelte der har fået en anden opfattelse, men indtil videre står det altså ikke nogen steder.

Så i bund og grund handler det kun om at levere noget der er et tilbud: altså en bedre eller billigere vare set i forhold til tidligere eller i forhold til konkurrenterne.

Hmm, måske skulle man være lidt fræk og lave et provokerende tilbud? 

*sidder og tænker mens han kradser sig i hagens skægstubbe og smiler satanisk*

Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 2169
Skrevet kl. 09:37
Ingen tvivl om at der indimellem bliver høvlet hårdt til både bolden og manden herinde, men det er faktisk lidt forskelligt fra branche til branche hvordan man behander "det første indlæg af en ny bruger i kategorien- Jeg har et godt tilbud"

Skriver man at man vil sælge et nyt CMS eller en ny shop-løsning, går der ofte rivegilde i den.

Indenfor mit område, mødebookinng og relaterede områder som telemarketing, telefonpasning og outsourcet salg synes jeg folk er mere flinke til at lade kunderne selv at dømme. Også indenfor de mange butikker med børnetøj er det vel egentlig sådan?

Jeg ved ikke hvorfor tonen ofte bliver skarp mht. CMS og internet-shops.moduler, men der lægges i hvert fald ikke fingrene i mellem, når en nykommer poster sit tilbud!

Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum.  Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding. 

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)