|
Hvordan kan det være, at hver gang der kommer et indlæg i "Jeg har et godt tilbud", så farer en masse i blækhuset for at kritisere tilbuddet? Hvis det er billigt er det noget bras, og er det dyrt er det ikke pengene værd... Jeg tror alle her er enige i at det er en problematik, der kræver overvejelser. Men det er vel dybest set op til de eventuelle kunder at vurdere, om det er et godt tilbud eller ej? For øjeblikket virker det mest som om at det er alle konkurrenterne der kaster sig over den sagesløse tilbudsgiver - og det er vel ikke meningen med den det forum. Eller er det? |
Hvis jeg har dårlig erfaring med den lokale bager siger jeg det da også vidre, eller ved at på det andet hjørne kan man få nogle bedre og billigere romkugler, vil jeg da være et skarn hvis jeg ikke nævner det.
Det jo det herlige ved sådan et forum, hvis det holdes i en konstruktiv tone, der er kontant kritik på de ting man disker op med, som forhåbentligt gør at man gør det bedre næste gang eller hvis man syntes man har et godt produkt eller tilbud at man kan argumentere eller vise det på anden måde, så man kan lukke ægget på kritikerne.
Det er et herlig medie det her

Bliv gratis medlem