Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webshop til dit firma

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 1. Jan 07
Indlæg ialt: 175
Skrevet kl. 18:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Hey Aminoer

Min kammerat og mig har lige startet et hjemmeside-firma, som laver hjemmeside af al slags. Vores speciale er webshops til virksomheder, som gør det nemt for en kunde at bestille et produkt via hjemmesiden. Der er rettere sagt tale om en indkøbsvogn.

Det foregår således, at kunderne let og smertefrit kigger på firmaets mange produkter på deres hjemmeside, og er de interesseret, vælger de bare "put i indkøbskurv". Alle varene i indkøbskurven bliver gemt, og når kunden ikke vil bestille mere, trykker den "bestil" og der sendes en e-mail med ordren.

Som administrator på hjemmesiden bliver det nemt at uploade billeder til vareoversigten samt pris, overskrift, beskrivelse osv.

Designet vil blive lavet lige efter jeres smag, og det vil også inkludere banner osv.

Er du interesseret, jamen så kontakt mig (Adam) på bratsch@ofir.dk

Venlig hilsen Adam

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 18:57
Kan du fremvise en demo?

Er det noget i har programmeret fra bunden?

Er det på lejebasis eller køber man rettighederne til shoppen?

Har man adgang til kildekoden, hvis man senere hen ønsker andre til at udvikle specialtilpassede moduler?

Og i så fald hvilket programmeringssprog er den skrevet i?

Har i en hjemmeside?

Jeg tror det var alt jeg kunne finde af spørgsmål :)

Fra Vanløse
Tilmeldt 9. Apr 05
Indlæg ialt: 1798
Skrevet kl. 18:58
en god start ville være hvis du lagde nogle links op med referencer!

Og har de fleste webshops ikke en indkøbskurv eller forstod jeg ikke dit indlæg?

Tilmeldt 30. Oct 05
Indlæg ialt: 195
Skrevet kl. 19:03
Hej Adam og velkommen på Amino :)

Tror du ville få en bedre responce, hvis du skrev lidt mere om jeres produkt i dit indlæg.  ..Har i selv udviklet systemet, eller er det et opensource system, med jeres design. Kan der tilknyttes yderligere moduler,..osv,..osv.

Et andet råd til dig ville være at smide et link til jeres firma, hvor man kan se nogle af jeres referencer, og anden relevant info. Det virker lidt underligt at et "hjemmeside-firma" ikke smider et link til egen side..

Held og lykke med det :)

Tilmeldt 30. Oct 05
Indlæg ialt: 195
Skrevet kl. 19:06
hehe, sad lige og snakkede telefon, så mit indlæg kom ikke afsted førend både Martin og Brian havde svaret..jeg er jo en spammmer ;)
Tilmeldt 1. Jan 07
Skrevet kl. 19:08
Kan du fremvise en demo? Nej. Vi har blandt andet lavet login-systemer firmaer. Vores sidste projekt gik ud på at omskrive et helt system for en shop og derefter lave en liste over alle brugere der var logget ind.

Er det noget i har programmeret fra bunden? Vi programmerer ALT fra bunden

Er det på lejebasis eller køber man rettighederne til shoppen? Man køber en shop som vi designer præcis til dig.

Har man adgang til kildekoden, hvis man senere hen ønsker andre til at udvikle specialtilpassede moduler? Man får kildekoderne på sin server, og ønsker man det får man dem naturligvis

Og i så fald hvilket programmeringssprog er den skrevet i? PHP/HTML/CSS - Altid

Har i en hjemmeside? Bliver snart sat op

Fra Kolding
Tilmeldt 23. Oct 05
Indlæg ialt: 900
Fra  WORDPRESSKONSULENT ApS Skrevet kl. 19:19
Med andre ord laver I det samme som mange af os andre. Så velkommen i klubben ;)

--
Uffe Fey, WordPress-konsulent på fuld tid

Tilmeldt 1. Jan 07
Skrevet kl. 19:22
Jep, men vi laver det bare ikke til samme pris
Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 19:24
Samme pris som hvem?

I den branche kan du finde alt fra 14 årige drenge der laver det gratis til programmører/konsulenter der tager flere tusinde kroner i timen ;)

Så lur mig om der ikke er andre der ligger på jeres prisniveau, hvor end det så er.
Tilmeldt 1. Jan 07
Skrevet kl. 19:30
Hvad jeg siger er bare, at vi gør et godt arbejde til billige penge
Side 1 ud af 2 (14 indlæg)