Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Domæne

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 19. May 05
Indlæg ialt: 118
Skrevet kl. 18:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg har fundet et domæne som jeg meget gerne vil købe af den nuværende ejer. Har prøvet at kontakte dem på deres e-mail men da firmaet muligvis er lukket er der ingen som svarer. Hvordan får jeg fat i ejere af domænet og får købt domænet på sikker vis. Har prøvet at stå øverst på en venteliste og betalt for det. Og så har en domæne krejler købt den lige foran næsen på mig. Derfor vil jeg prøve at gå direkte til kilden denne gang. Er der nogen som har forslag?
Fra Kolding
Tilmeldt 23. Oct 05
Indlæg ialt: 900
Fra  WORDPRESSKONSULENT ApS Skrevet kl. 19:17
http://www.amino.dk/idealbb/view.asp?topicID=11202&pageNo=1#77364

--
Uffe Fey, WordPress-konsulent på fuld tid

Tilmeldt 19. May 05
Skrevet kl. 19:52
Tak for linket jeg prøver lige at sende dem en par ekstra mails. Er der ellers ikke andet at gøre? det skal siges det er et .com domain.
Fra Kolding
Tilmeldt 23. Oct 05
Indlæg ialt: 900
Fra  WORDPRESSKONSULENT ApS Skrevet kl. 20:03
Samme procedure - slå domænet op og find en kontaktadresse i whois informationerne. Finder du ingen brugbare oplysninger dér kan du kun prøve at sende email til nogle oplagte adresser som dem jeg nævnte, og ellers er der ikke meget andet at gøre. Måske en kreativ Googling på "@domæne.com" kan give noget, men det er et long shot :)

--
Uffe Fey, WordPress-konsulent på fuld tid

Tilmeldt 19. May 05
Skrevet kl. 20:09
Kanont Uffe jeg prøver at se om jeg kan finde mere på domænet. Har prøvet det ser ikke sådan ud. Men har prøvet at sende til oplagte e-mail adresser håber det giver gevinst.
Side 1 ud af 1 (5 indlæg)