|
Jeg kunne godt tænke mig en kørende frisør, man kunne ringe efter.
|
Jeg kunne godt tænke mig en kørende frisør, man kunne ringe efter. |
Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement
Hej Bremen, For mig, er den personlige betjening hos min faste frisør altafgørende. At salonen så er pæn og har masagestole og altid en kop kaffe parat til mig, er selvfølgelig med til at gøre mit frisørbesøg til en rigtigt behagelig oplevelse. Behøver jeg at navne, at ud over mig selv, klipper min favorit-frisør i Hinnerup også min kone og børnene? Håber du kan bruge det til noget. Dbh. John |
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn
I denne rækkefølge:
Kaffe og alt det der er jeg ikke interesseret i. Skal jeg bruge den slags, går jeg på café, og ikke til frisør :o) Der ligger dog en tyrkisk frisør i starten af istedgade, som serverer noget udmærket æblethe (tror jeg) og noget tyrkisk snaps. Igen er det også kun noget jeg tror, jeg aner faktsik ikke hvad jeg hælder indenbords, men det smager fint. Har slutter altid af med en brændende vatpind som tager de hår man åbenbart har i ørerne, lidt hurtig massage i panden og ned til skuldrene, og så knækker han ellers nakken i begge retninger.. Ham kan jeg godt lide at komme hos, men jeg kommer der desværre ikke så tit mere, efter vi også har fået walk-in frisører her hvor jeg bor. Så det er altså ikke nok til at trække mig dertil. Prisen betyder også lidt. Efter at være blevet klippet hos forskellige walk-in udlændinge frisører de sidste 15 - 16 år, har jeg svært ved at give over 200 kr. for en klipning. Edit: Så fik jeg alligevel byttet rundt på rækkefølgen... beliggenhed skulle være først :o) |
Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk
Sidst jeg blev klippet kostede det en 5'er. I Kina vel og maerke, men det var nu en pris jeg satte pris paa. Og de klippede mig som jeg oenskede, 1cm i toppen og 5mm i siderne. Sidst jeg boede i Danmark fik jeg altid min far til at tage det med en maskine. Min far selv bliver klippet hver anden maaned for 300 dkr hvilket jeg fatter ingenting af, da han normalt er sparsommelig, ogsaa efterhaanden med haarvaeksten. Min kone kan bruger typisk 3 timer paa en frisoer, og hun gaar vist op i resultatet saavel som den personlige tilgang (samme som mine foraeldre tror jeg). Men for at svare dine spoergsmaal - jeg gaar op i klipningen bliver som jeg oensker. Jeg oensker 1cm toppen og 3-5 mm i siderne, og jeg er ligeglad og om koster en femmer eller100. JO og saa tiden, jeg kan ikke udstaa kinesiske frisoerer der gerne vil vaske mit haar foer og efter klipning, selvom jeg lige har taget et bad derhjemme. Og deres halvt homo agtige assistener der gerne vil nusse min hovedbund det kan jeg heller ikke tage. Haaber det gav inspiration
|
Kvalitet god klipning jeg Har både fået gode og dårligere klipning , hos de dyrere og de billigere, med får altid en god klipning hos de billige på Istergade I København for en 100 kr – 120 kr. så jeg vil ikke give mere da de giver en god klipning Prisen er også afgørende. Beliggenheden tæt på hvor jeg bor. |
en god hovedbundsmassage under hårvasken er altid rart - det får man ikke så tit. bortset fra det ynder jeg gerne at man kan gå ind direkte fra gaden uden at bestille tid. |
Jeg tror der er en stor forskel på mænd og kvinder, når vi snakker præferencer til frisør. De færreste mænd har lyst til at betale 1500 kr og opefter. Hvis du bruger Google´s søgefunktion vil du se, at der er langt større søgning efter 'god frisør' end 'billig frisør', og det siger vist alt. For mig betyder det alt, at jeg kan lave online booking af frisør. Det kan du eksempelvis via gobooking.dk Hos frisøren er det vigtigt, at det ikke tager alt for lang tid, men at resultatet stadig er godt. Det er helt ok, at en frisørelev tager længere tid end en udlært frisør, men jeg sidder ikke hos frisøren en ekstra halv time for at høre på tom frisørsnak. |
Jeg blev klippet af den samme frisør i 25 år, selv efter jeg flyttede fra den by, hvor han var. Det var dælme dejligt bare at kunne sætte sig ind og så vidste han hvorledes at håret skulle være, kaffe og en god snak kostede ikke extra, som man ellers ser hos de mere fancy "saloner" ;-) Efter han lukkede har min kone klaret den efterhånden sparsomme hårvækst med en maskine og efterfølgende klarer jeg så knægtens hår og glæder mig over at en simpel maskine, jeg har givet 90 kr for i sin tid, kan spare os for så mange penge :-) Eneste problem er at knægten klager over at der ikke er hår nok efterfølgende til at putte voks i ;-) |
For mig er det vigtigt at frisøren er hurtig og ikke snakker. Jeg har i de sidste 10 år haft en fast tid den 1. mandag kl. 13.00 hver måned. Så er jeg fri for at skulle bestille tid og måske glemme denne... Brian |