| 
                             Hej Er der nogen der tilfældigvis ligger inde med en dansk oversættelse af buddypress, eller kender den der gør? Det ville hjælpe meget. På forhånd tak.  | 

Har fundet den, sig til hvis nogle skal bruge den.
             Debat

| 
                             Hej Er der nogen der tilfældigvis ligger inde med en dansk oversættelse af buddypress, eller kender den der gør? Det ville hjælpe meget. På forhånd tak.  | 

| 
                             Har fundet den, sig til hvis nogle skal bruge den.  | 

| 
                             Hej Rene 
 Jeg er da interesseret... Hvor fandt du den og/eller vil du sende den? 

| 

| 
                             Den må da meget gerne tage et smut forbi min indbakke   | 

Casper Birch Buchberg - Webudvikler
| 
                             Hej. Jeg har lagt den op på min server så den kan downloades her: www.renesejling.dk/downloads/buddypress_dk.zip Kan ikke huske hvor jeg fandt den. Enjoy :)  | 

| 
                             hej jeg ved godt det er lidt sent at svare og at i måske har fundet jeres sprofiler men jeg søgte på detsammen og jeg fandt faktisk en dansk oversættelse til buddypress, bbpress og buddyboss som er 100 procent oversat i kan finde dem her http://www.tweeb.dk/forums/topic/hjemmeside/#post-345  |