Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan Mac brugere se min hjemmeside??

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)
Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 12:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej

Jeg har lige hørt fra en potentiel kunde at hun ikke kan se min hjemmeside fordi hun sidder på en mac-maskine.

Hun siger : "Det er ikke så heldigt at man ikke kan se din hjemmeside på mac :), den går tilbage til startside lige meget hvad man gør."

Er der nogen der sidder ved en mac maskine der lige gider tjekke op på det hurtigtst muligt?? For det er totalt uacceptabelt!!

min side er www.WideEyes.dk jeg bad hende kigge under "produkter"

Hilsen Morten

Fra Valby
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 365
Fra  TNT Factory Skrevet kl. 12:41
Din side virker fint her på min mac.. Både i firefox og safari..

Men der er problemer med dine links under service.. Teksten klasker helt sammen i firefox..

Drop mig din mail på tnt(snabel a)tnt-factory.dk så sender jeg dig lige et screendump..

Mange venlige hilsner:
Thomas Niels Thomsen

Fra Silkeborg
Tilmeldt 11. Aug 06
Indlæg ialt: 743
Fra  Kommunikationspartiet Renegade Leadership Skrevet kl. 12:42
Hej Morten

Med Safari som browser er den helt gal, der er kun menuen og dit banner synligt. Ingen reaktion ved klik.

Hvis man bruger Firefox, er det bedre, men enkelte af dine teksstykker er mudrede/går ind over hinanden, og kan ikke læses.

Men indtil du får den ordnet, kan du henvise til Firefox, for med den som browser kan man godt få et fint indtryk.

Mvh.

René

Fra Frederiksberg C
Tilmeldt 4. Jan 07
Indlæg ialt: 245
Skrevet kl. 13:57
Firefox virker helt fint på mac - men Safari duer slet ikke.

Den viser kun banner + menu i safari, og når man trykker på et link åbnes indholdet uden banner + menu. Herefter går der ca. 1 sekund, og man ryger tilbage til banner + menu.

Det har formenligt noget med flash at gøre så vidt jeg lige hurtigt kunne se.

www.nfdesign.dk

Tilmeldt 25. Jan 07
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 14:41
jeg oplever istedet i Safari (2.0.4) at når jeg klikker på produkter popper iframen op i et selvstændigt browservindue istedet - og jo, den ser meget mystisk ud i firefox.

iøvrigt kan browsershots.org være en fin, omend ikke helt pålidelig hjælp under udviklingen af sider

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 14:48
HEj Alle

Tak for jeres repons.

Det er virkeligt noget LORT. Sitet er lavet over et template og jeg har ikke den store forstand hverken på FLash eller alm. HTML programmering, så jeg er virkelig på røven

Jeg må jo prøve at kontakte dem jeg har købt templatet af. De har noget online support som forhåbentligt kan løse det.

Tak for jeres hurtige respons

@ Thomas

Tak for dit tilbud. Jeg er desværre ikke på kontoret før imorgen, men da vil jeg sende dig min mail adr. den er nu info@wide-eyes.dk

Fra Valby
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 365
Fra  TNT Factory Skrevet kl. 15:29
Hej..

Screendumps er hermed sendt til din mail....

Har lige tjekket igen og kan se at jeg også har de samme problemer i Safari..

Mange hilsner:

Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Nov 06
Indlæg ialt: 577
Fra  Bærbar.com Skrevet kl. 00:09
Dato: 30-01-2007 12:19:08 Forfatter:WideEyes - Virtual Tours
Hej

Jeg har lige hørt fra en potentiel kunde at hun ikke kan se min hjemmeside fordi hun sidder på en mac-maskine.

Hun siger : ''Det er ikke så heldigt at man ikke kan se din hjemmeside på mac :), den går tilbage til startside lige meget hvad man gør.''

Er der nogen der sidder ved en mac maskine der lige gider tjekke op på det hurtigtst muligt?? For det er totalt uacceptabelt!!

min side er www.WideEyes.dk jeg bad hende kigge under ''produkter''

Hilsen Morten

Dato: 30-01-2007 12:19:08 Forfatter:WideEyes - Virtual Tours
Hej

Hun siger : ''Det er ikke så heldigt at man ikke kan se din hjemmeside på mac :), den går tilbage til startside lige meget hvad man gør.''

min side er www.WideEyes.dk jeg bad hende kigge under ''produkter''

Hilsen Morten

Du er ikke alene med dit problem.
Vi hører fra tid til anden også fra mac brugere at de ikke kan se vores faneblade inde i shoppen.
Disse faneblade genereres i java, men dette er ikke problemet da vi bruger de samme faneblade på vores forside uden problemer.

Vi har spurgt lidt ind til brugerne og de kører allesammen Safari.
Vi håber der en dag kommer en klog mand med løsningen, som vi gerne betaler os fra :-)

Vil du gerne se en af vores <a href="https://ravfund.dk">Ravlygter</a> i funktion eller evt. teste din egen er du altid velkommen på vores indendørs strand i Nordjylland.

Fra 6920 Videbæk
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 904
Fra  EDZO Skrevet kl. 09:06
Hej Michael!

Du er da velkommen til at kontakte os. Vi løser jævnligt sådanne problemer for vores kunder, så send mig endelig en PM eller en mail på kma(a)moskjaer.dk, så ser vi gerne på det. No cure - no pay.

EDZO - Håndlavede accessories til mænd, som butterflies, bælter og hatte.

Tilmeldt 25. Jan 07
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 09:09
hvis det er bærbar.com det drejer sig om fungerer den nu fint her - både i Safari og Firefox ... men der er af og til selvfølgelig nogle som af vanvare kommer til at slå Java fra i deres indstillinger ...
Side 1 ud af 2 (17 indlæg)