Konkurrence - Vind 3 måneders søgemaskineoptimering
Fra Aarhus C
Tilmeldt 4. Nov 05
Kære Amino bruger...
Så er det blevet tid til endnu en jule konkurrence hos dotSEO , denne gang kan du vinde præmier for 7395 kr. ex. moms fordelt på 3 præmier:
1 pladsen modtager et gavekort på 3 måneders søgemaskineoptimering .
2 pladsen modtager et gavekort på 1 måneds søgemaskineoptimering
3 pladsen modtager et gavekort på 1 søgeordsanalyse
Deltag i konkurrencen her: http://dotseo.org/december-seo-konkurrence/ - Det eneste du skal gøre for at deltage i konkurrencen, er at tilføje en kommentar til indlæget på dotSEO.org!
Vinderen vil blive udtrukket d.24 december kl.12.00, held og lykke til alle deltagere :-)
Med venlig julehilsen.... Paw Hellegaard
Svar
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Hermed har jeg tilmeldt min side om striptease håber jeg vinder denne konkurrence, for jeg ved i hvert fald du er god til søgeord optimering
Svar
Tilmeldt 20. Apr 07
Slettet bruger
Skrevet
06-12-2010 kl. 14:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Svar
Så har jeg også skrevet et indlæg i håb om at få lejlighed til at se om en omgang SEO kan optimere salget på www.bannerprint.dk
Brian
Svar
Tilmeldt 24. Jun 07
Det er vist en konkurrence, som de fleste gerne vil vinde...
Har smidt en kommentar, og håber virkelig vores webshop med designer solbriller vinder ;D
Svar
Naturlige skønhedsprodukter og argan olie fra
Cosmos Co og Cossy
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Jeg kunne ikke endnu se mig på listen er skal jeg prøve igen , for måske gjorde jeg noget forkert
min side er min egen stripper side jeg håber meget jeg vinder
Svar
Fra Aarhus C
Tilmeldt 4. Nov 05
Fornemt, der er allerede 50+ deltagere til konkurrencen... tak for jeres tilmeldinger!
@Mikael - Din tilmelding røg i første omgang, i spam filteret din tilmelding er nu registret!
Svar
Fra Slagelse
Tilmeldt 9. Oct 06
Ja, vi er selvfølgelig også med i konkurrencen. Og håber på at vinde som alle de andre +50 deltagere...:)
Svar
Tilmeldt 25. Jul 10
Fedt - jeg har selvfølgelig også tilmeldt mig, da jeg er sikker på at min webshop - webonnet - som sælger gaming udstyr vil have god gavn af en omgang SEO-optimering. Så jeg håber, ligesom alle andre tilmeldte, at jeg vinder konkurrencen.
Men endnu engang tak!
Svar
Fra Aarhus C
Tilmeldt 4. Nov 05
Husk og tilmelde din hjemmeside konkurrencen inden d. 24 december kl. 12.00, hvor vinderen af 3 måneders søgemaskineoptimering vil blive kåret!
Svar
Fra Aarhus C
Tilmeldt 4. Nov 05
Så har den virtuelle terning fundet frem til 3 heldige vindere!
1 Præmien – nr. 24, Casper Lanng fra CC-Trading.dk 2 Præmien – nr. 72, Rune Risom fra hubdir.com 3 Præmien – nr. 34, Anders Munk fra munksoftware.net
Tak til alle deltagere!
Svar