Konkurrence - Vind 3 måneders søgemaskineoptimering
Fra Aarhus C
Tilmeldt 4. Nov 05
Kære Amino bruger...
Så er det blevet tid til endnu en jule konkurrence hos dotSEO , denne gang kan du vinde præmier for 7395 kr. ex. moms fordelt på 3 præmier:
1 pladsen modtager et gavekort på 3 måneders søgemaskineoptimering .
2 pladsen modtager et gavekort på 1 måneds søgemaskineoptimering
3 pladsen modtager et gavekort på 1 søgeordsanalyse
Deltag i konkurrencen her: http://dotseo.org/december-seo-konkurrence/ - Det eneste du skal gøre for at deltage i konkurrencen, er at tilføje en kommentar til indlæget på dotSEO.org!
Vinderen vil blive udtrukket d.24 december kl.12.00, held og lykke til alle deltagere :-)
Med venlig julehilsen.... Paw Hellegaard
Svar
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Hermed har jeg tilmeldt min side om striptease håber jeg vinder denne konkurrence, for jeg ved i hvert fald du er god til søgeord optimering
Svar
Tilmeldt 20. Apr 07
Slettet bruger
Skrevet
06-12-2010 kl. 14:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Svar
Svar
Tilmeldt 24. Jun 07
Det er vist en konkurrence, som de fleste gerne vil vinde...
Har smidt en kommentar, og håber virkelig vores webshop med designer solbriller vinder ;D
Svar
Naturlige skønhedsprodukter og argan olie fra
Cosmos Co og Cossy
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Jeg kunne ikke endnu se mig på listen er skal jeg prøve igen , for måske gjorde jeg noget forkert
min side er min egen stripper side jeg håber meget jeg vinder
Svar
Fra Aarhus C
Tilmeldt 4. Nov 05
Fornemt, der er allerede 50+ deltagere til konkurrencen... tak for jeres tilmeldinger!
@Mikael - Din tilmelding røg i første omgang, i spam filteret din tilmelding er nu registret!
Svar
Fra Slagelse
Tilmeldt 9. Oct 06
Ja, vi er selvfølgelig også med i konkurrencen. Og håber på at vinde som alle de andre +50 deltagere...:)
Svar
Tilmeldt 25. Jul 10
Fedt - jeg har selvfølgelig også tilmeldt mig, da jeg er sikker på at min webshop - webonnet - som sælger gaming udstyr vil have god gavn af en omgang SEO-optimering. Så jeg håber, ligesom alle andre tilmeldte, at jeg vinder konkurrencen.
Men endnu engang tak!
Svar
Fra Aarhus C
Tilmeldt 4. Nov 05
Husk og tilmelde din hjemmeside konkurrencen inden d. 24 december kl. 12.00, hvor vinderen af 3 måneders søgemaskineoptimering vil blive kåret!
Svar
Fra Aarhus C
Tilmeldt 4. Nov 05
Så har den virtuelle terning fundet frem til 3 heldige vindere!
1 Præmien – nr. 24, Casper Lanng fra CC-Trading.dk 2 Præmien – nr. 72, Rune Risom fra hubdir.com 3 Præmien – nr. 34, Anders Munk fra munksoftware.net
Tak til alle deltagere!
Svar