Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nogen med en forklaring på dette ?

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 23. Nov 10
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 08:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hos mig ligger du nr. 1 på tømrermester og tømrermester slagelse. Har prøvet fra en placering på Falster og Næstved med samme gode resultat.

Prøv at slette midlertidige internetfiler!

Jesper Skeem, Telefoniløsninger til erhverv - H&N Gruppen Også god til SEO, Joomla og en masse andet!

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 11:11

Koludabyg:

Syntes det er utroligt svingede for tiden hvordan siderne opnår placeringer.

Bla. på en par vigtigere placeringer inden for min branche er det utroligt hvilket sider der sidder på 1.pladsen.

Bla. på tømrermester hvor det er en Frank Hansen der sidder på 1. pladsen.

http://www.google.dk/#hl=da&biw=1152&bih=764&q=t%C3%B8mrermester&aq=f&aqi=g10&aql=&oq=&gs_rfai=&fp=e1b19a5b0ef96442

Med så godt som ingen tekst på siden, og med titelen "Få Netscape 3 eller højere."

Ligeledes sidder Media direkt på søgeordet tømrer slagelse med en side der efter min vurdering er på grænsen af spam af keywords, alligevel har den faktisk braget direkte ind på 1.pladsen på den søgning.

http://www.google.dk/#hl=da&biw=1152&bih=764&q=t%C3%B8mrer+slagelse&aq=f&aqi=g1&aql=&oq=&gs_rfai=&fp=e1b19a5b0ef96442

Andre der har oplevet lignede for tiden ?

lidt mystisk nu er den gået op igen da jeg tjekket, kan der være lokale svingninge, det har jeg  oplevet det før med min egen side kort tid gik nedad og nogle timer efter igen nummer 1

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. Oct 06
Indlæg ialt: 2589
Fra  Tømrer - snedker virksomheden Koluda Byg Skrevet kl. 18:49

Skeem:

Hos mig ligger du nr. 1 på tømrermester og tømrermester slagelse. Har prøvet fra en placering på Falster og Næstved med samme gode resultat.

Prøv at slette midlertidige internetfiler!

Det ændrer noget på det, men får det til 1.plads på tømrermester slagelse og 4 plads ( hvis vi tæller google map med ) eller 3.plads, på tømrer slagelse og Mediadirekt som 9. plads, altså nogenlunde det samme som Rosenstand.

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. Oct 06
Indlæg ialt: 2589
Fra  Tømrer - snedker virksomheden Koluda Byg Skrevet kl. 18:50

Mikael christiansen:
lidt mystisk nu er den gået op igen da jeg tjekket, kan der være lokale svingninge, det har jeg  oplevet det før med min egen side kort tid gik nedad og nogle timer efter igen nummer 1

Har også oplevet det flere gange at siderne rykker rundt flere gange i løbet af dagen, men falder normalt på plads igen.

Men bare den ligger som den plejer at der jo intet galt i det...:)

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)