|
Men med de par hundrede gram papir jeg smider ud årligt, er jeg ganske godt tilfreds. :-)
Det er tosset, at jeg har betalt det samme i erhvervsaffaldsgebyr som den snedkervirksomhed, som jeg bor ved siden af eller den bager, jeg bor overfor.
Men med de par hundrede gram papir jeg smider ud årligt, er jeg ganske godt tilfreds. :-) Det er tosset, at jeg har betalt det samme i erhvervsaffaldsgebyr som den snedkervirksomhed, som jeg bor ved siden af eller den bager, jeg bor overfor. |
Hvis man har gået og betalt for den ordning, men ikke har brugt den, kan man så få sine penge tilbage? |
Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?
det er også fuldstændig hovedløst at de indfører sådan en tåbelig lovgivning uden at konsultere sig hos et tilpas udvalg af virksomheder eller blot folk fra erhvervslivet (særligt mindre erhverv), som har føling med situationen. Så snart man træder i regering får man åbenbart udleveret skyklapper. |
Det er desværre umuligt at vride penge ud af dem når de først har fået...Jeg betaler altid mine regninger når de kommer ind af døren så der ikke kommer gebyr på, men denne gang blev jeg rådet til at være tilbageholdende...men det er sygt hvis man bliver straffet for at betale promte! Tror desværre at det kan vise sig at være sådan...derfor skyndte jeg mig at komme med dette link! BH Lars
|