Hvad med at være Danmarks meste sete shop side derved Danmarks meste brugte shop guide side, jeg kan se kun 600 links til den i følge yahoo site seach og der er ikke arbejdet det vilde med den interne link struktur, bare ved nogle gode søgeord nummer 1 på google og første side kan du hurtigt få 10.000 daglige besøgene på siden, så det ikke kun er iværksætter der besøger meste din siden med også google der bruger endnu massivt din side
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
Hvad med at være Danmarks meste sete shop side derved Danmarks meste brugte shop guide side, jeg kan se kun 600 links til den i følge yahoo site seach og der er ikke arbejdet det vilde med den interne link struktur, bare ved nogle gode søgeord nummer 1 på google og første side kan du hurtigt få 10.000 daglige besøgene på siden, så det ikke kun er iværksætter der besøger meste din siden med også google der bruger endnu massivt din side
Det ville da være dejligt. Er det noget du kan hjælpe med?
Det ville da være dejligt. Er det noget du kan hjælpe med?
Mvh.
Kurt, ShopNyt
enten selv finde nogle der blogger lidt på siden behøver ikke være hver dag
lav selv links til siden eller få en til at hjælpe ud ad de nu 638 links i følge yahoo site seach er de fleste fra amino.dk det er ikke nok næsten kun links herfra , bedste at have en passion som mig , som jer er for min strip side, vær aktive over alt koster lidt timer dagligt , husk det betale sig at være den der laver det bedste arbejde over alt