fakturaprogram, hvor kunderne er registrerede så de kan slås op med navn eller fakturanummer osv., hvis en faktura skal findes igen? Jeg ved ikke om det findes, men kunne samtidig godt tænke mig det kunne deles op i kategorier, så man kan opfølge på kunder der har købt en bestemt vare, og følge op på andre kunder med en en anderledes vare. Min bogholder har mit summasumarum, som jeg købte i sin tid, men er der et ordentlig fakturaprogram og kundesystem? Det skal også helst kunne oplyse, hvornår det er tid til at rykke folk for en manglende betaling. Håber nogen kan hjælpe. |
Software til faktura, opfølgning på kunder os
Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
- 1
Billigt Hundeudstyr Online
Det lyder lidt som om du leder efter et CRM system "Customer Relation Manager", om dem er der jo en hel del af, Superoffice, Windows dynamic, salesforce, prooffice, men kig engang her CRM GOOGLE. Håber det kunne hjælpe dig på vej. Michael |
Der er rykkermodul med i grundpakken. Mht. CRM system bruger vi det udemærket og endda danske b2bcrm.net, virker fortrinligt også her en online version. Vi er fuldt tilfreds. |
Hej SummaSummarum professionel, kan holde styr på dine fakturaer.Du kan også søge på navn, mv. |
Med venlig hilsen
Kim Malmberg.
www.odsherred-regnskab.dk
Som Kim siger er det muligt at søge på kunder og dele dem op i grupper, samtidig benyttes kundekartoteket til fakturamodulet, så du ikke skal til at skrive deres oplysninger hver gang. Fakturaerne deles op i mapper, hvor du kan se dem der er ude, dem der er betalte og dem der er over dato og derved skal have en rykker, den holder samtidig styr på om det er rykker 1 eller 2 og hviklen dato de forskellige rykkere er sendt ud på. |
|
Billigt Hundeudstyr Online
Hej Kristian Jeg er igang med mit personlige reklamefremstød for Mamut (økonomisystem) og OXID eSales (web-shop) - Begge er i test blevet kåret som henholdsvis bedste økonomiprogram og bedste web shop. Systemerne kan integreres med hinanden og min personlige oplevelse er, at du ikke finder noget der er bedre uden at du kommer til at betale kassen! Jeg har prøvet og testet flere forskellige systemer herunder også summasumarum. De fleste systemer kan det som du efterspørger - Mamut kan meget mere! Se iøvrigt mine øvrige reklamefremstød/anbefalinger her: Med venlig hilsen Preben Virkus |
Side 1 ud af 1 (7 indlæg)