Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Software til faktura, opfølgning på kunder os

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Uldum
Tilmeldt 2. Aug 06
Indlæg ialt: 574
Fra  PetDreams.dk ApS Skrevet kl. 04:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Er der nogen herinde der kan komme med et forslag til et godt
fakturaprogram, hvor kunderne er registrerede så de kan slås op med
navn eller fakturanummer osv., hvis en faktura skal findes igen?

Jeg ved ikke om det findes, men kunne samtidig godt tænke mig det kunne
deles op i kategorier, så man kan opfølge på kunder der har købt en
bestemt vare, og følge op på andre kunder med en en anderledes vare.

Min bogholder har mit summasumarum, som jeg købte i sin tid, men er der et ordentlig fakturaprogram og kundesystem?

Det skal også helst kunne oplyse, hvornår det er tid til at rykke folk for en manglende betaling.

Håber nogen kan hjælpe.

Billigt Hundeudstyr Online

Fra Sjælland
Tilmeldt 3. Oct 06
Indlæg ialt: 66
Skrevet kl. 06:57
Hej Kristian,

Det lyder lidt som om du leder efter et CRM system "Customer Relation Manager", om dem er der jo en hel del af, Superoffice, Windows dynamic, salesforce, prooffice, men kig engang her CRM GOOGLE.

Håber det kunne hjælpe dig på vej.

Michael
Fra København
Tilmeldt 6. Sep 06
Indlæg ialt: 261
Skrevet kl. 09:43
Til økonomi bruger vi E-conomic.dk, en online baseret løsning der gør at også in revisor an få adgang til systemet, jeg tror vi giver kr. 149,- pr. mdr, hertil kan man købe eksempelvis lagerstyringsmodul.
Der er rykkermodul med i grundpakken.

Mht. CRM system bruger vi det udemærket og endda danske b2bcrm.net, virker fortrinligt også her en online version.

Vi er fuldt tilfreds.

Fra Snertinge
Tilmeldt 20. Mar 06
Indlæg ialt: 531
Fra  odsherred-regnskab.dk Skrevet kl. 12:54
Hej

SummaSummarum professionel, kan holde styr på dine fakturaer.Du kan også søge på navn, mv.

Med venlig hilsen

Kim Malmberg.
www.odsherred-regnskab.dk

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 14:33
Hvis jeres bogholder bruger summa, så synes jeg da bestemt også i skal benytte dette til kunde/ordrehåndtering.

Som Kim siger er det muligt at søge på kunder og dele dem op i grupper, samtidig benyttes kundekartoteket til fakturamodulet, så du ikke skal til at skrive deres oplysninger hver gang.

Fakturaerne deles op i mapper, hvor du kan se dem der er ude, dem der er betalte og dem der er over dato og derved skal have en rykker, den holder samtidig styr på om det er rykker 1 eller 2 og hviklen dato de forskellige rykkere er sendt ud på.
Fra Uldum
Tilmeldt 2. Aug 06
Indlæg ialt: 574
Fra  PetDreams.dk ApS Skrevet kl. 18:32
Mange tak for hjælpen. Jeg vil kigge på noget af det. Kan godt være summasumarum bliver det bedste.

Billigt Hundeudstyr Online

Tilmeldt 26. Jan 07
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 23:39
Hej Kristian

Jeg er igang med mit personlige reklamefremstød for Mamut (økonomisystem) og OXID eSales (web-shop) - Begge er i test blevet kåret som henholdsvis bedste økonomiprogram og bedste web shop. Systemerne kan integreres med hinanden og min personlige oplevelse er, at du ikke finder noget der er bedre uden at du kommer til at betale kassen! Jeg har prøvet og testet flere forskellige systemer herunder også summasumarum. De fleste systemer kan det som du efterspørger - Mamut kan meget mere!

Se iøvrigt mine øvrige reklamefremstød/anbefalinger her:

http://www.amino.dk/idealbb/view.asp?topicID=11308

Med venlig hilsen

Preben Virkus

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)