Som overskriften siger er jeg på jagt efter en HTC Desire HD men, er der nogen der ved hvor den IKKE er udsolgt og evt. hvor den er billigst (inkl. afbetaling/abonnement) - jeg er pt. kunde ved telmore og vil gerne beholde mit nr.?
Som overskriften siger er jeg på jagt efter en HTC Desire HD men, er der nogen der ved hvor den IKKE er udsolgt og evt. hvor den er billigst (inkl. afbetaling/abonnement) - jeg er pt. kunde ved telmore og vil gerne beholde mit nr.?
det er en Amino der driver siden, og hvis du køber gennem ham hos telmore, så giver han sit bidrag til en eller anden juleindsamling for børn mener jeg.
Men ellers er der forskellige udbydere. Mener Telia har den på lager og der kan du også købe gennem www.mobiltjek.dk
Så vidt jeg ved er den udsolgt hos både Telia, TDC, 3 og Telmore, men på lager hos Call me.
Deres billigste "her og nu" pris er 1.299, med deres Hallo 499 abonnement. Mindsteprisen i de 6 mdr. er 4.481.
Det er et udmærket abonnement, og en fin pris.
Alternativt, hvis du vil have afdrag, kan jeg anbefale at vente på et Telia har den på lager igen. Det bliver sandsynligvis noget dyrere end andre steder, men til gengæld får du 24 måneders forsikring med i prisen. Forsikringen dækker 2 skader, og har en selvrisiko på 100 kr. pr. skade.
igang>> 'vente' ??? det ord findes ikke i min ordbog... kender du ikk det - når man endelig har besluttet at 'det skal være' ja, så skulle den jo helst ha' været leveret med posten i går
Nå! jeg må udfordre min tålmodighed og håbe på, den snart dukker op igen - takker
TDC butikkerne i nærheden af dig har også udsolgt, men TDC butikken i Herning har 3 stk. og TDC butikken i Nykøbing Mors har 6 stk. på lager. Tallene er fra i morges, så ring og reserver først, hvis det er aktuelt.
TDC butikken i Grindsted regner med at få den hjem i næste uge, men jeg tror det er generelt at der kommer en sending til Danmark der og at den derfor også vil kunne købes online.