Ja som overskriften siger, søger jeg varer til en web shop, da shoppen gerne skulle rigtig igang inden jeg bare vil overveje at importere selv fra østen )en ting af gangen) , ønsker jeg kontakt til nogen dom har eller kan importere akvarietilbehør. Pumper , varmelegemer , net , foder og hvad der ellers hører med. evt andet dyrerelateret som biprodukter.
Jeg hjælper gerne en kommende kollega i gang. Du kan både handle engros hos os, eller du kan vælge at bruge vores kontor i Kina til at finde spændende produkter - eller en kombination heraf. Skriv til mig på kim@tropefisk.dk eller ring og snak med mig på det nummer du kan finde på www.tropefisk.dk.
Ja det har jeg siddet og tænkt(og læst konseptet igennem) på mange gange når jeg har besøgt din side, men men , jeg mener at jeg skal holde mig til en webshop, dels kniber det med de fysiske rammer, ja og så bor jeg ikke så lang fra din butik, jeg bor lidt nord for Viborg.
en webshop kan jeg starte op som bi erhverv, og dermed er der noget større økonomisk sikkerhed og råderum. ved at beholde mit 7-15 job.