Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

IPAD

Side 2 ud af 3 (23 indlæg)
Tilmeldt 17. Feb 09
Indlæg ialt: 1078
Fra  Wellness Guiden - Selvstændig Herbalife forhandler Skrevet kl. 21:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er rart at høre hvad i bruger den til...

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 21:20

Michael Rasmussen:
Jeg har haft min siden Ipad siden august og bruger den daglig til mail, e-books...

Hvordan er den at læse bøger på? Jeg synes at jeg har hørt lidt om at folk bliver trætte i øjnene hvorfor en Kindle skulle være at foretrække?

/Tommy

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6570
Fra  TextReactor Skrevet kl. 21:53

Buchwald:

Vent på iPad 2!
Denne forventes allerede at komme til julesalget eller i januar måned. 

Den kommer IKKE til julesalget og de går først igang med at lave den i december måned, så du skal nok regne med at der går nogle måneder før den er klar til salg.

Derudover så går rygtet på at den kommer med en 7" skærm mod iPad 1 som har en 9,7".  Så jeg skal nok have fingrene i en 1'er.

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Nov 09
Indlæg ialt: 770
Fra  HLnet Skrevet kl. 22:00

Niels Henriksen:
Derudover så går rygtet på at den kommer med en 7" skærm mod iPad 1 som har en 9,7".  Så jeg skal nok have fingrene i en 1'er.

Det er et ældre rygte. Siden har Steve Jobs været ude at fortælle at han synes 7" tablets er ubrugelige. Derfor forventes det ikke at iPad 2 er skrumpet, men forbliver i samme størrelse.  

 iPhone 6

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6570
Fra  TextReactor Skrevet kl. 22:02

Heine:
Det er et ældre rygte. Siden har Steve Jobs været ude at fortælle at han synes 7" tablets er ubrugelige. Derfor forventes det ikke at iPad 2 er skrumpet, men forbliver i samme størrelse.  

Det vil være dejligt og har selv hørt det samme, men når man tænker på Samsungs mini-tablet så kunne man godt tro at de kommer med en mindre. Men jeg afventer de officielle kilder.

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:07

Stevie manede 7-tommer-rygtet til jorden ved sidste pressekonference, så det er der næppe de store chancer for - Som før pointeret.

Man regner derimod med et eller to kameraer til FaceTime samt en bedre skærm (ligesom Retina-skærmen fra iPhone 4).

Jeg købte en iPad WiFi igår og er blown a-fucking-way. Den er for vild. Dur ikke rigtig til at producere store mængder indhold, mangler musikvideoer på youtube (de er af en eller anden årsag væk) og en dedikeret Facebook-app. Derudover er jeg lykkelig. Kan ikke lægge den fra mig :D

- Og så kan den jo trækkes fra, men husk multimedieskatten :)

Freelance skribent

Fra Horsens
Tilmeldt 2. May 07
Indlæg ialt: 828
Skrevet kl. 22:32

Jeg har erhvervet mig en Samsung Galaxy Tab, og det er nok det bedste køb jeg har gjort længe! Bruger den i alle slags forbindelser både privat dog mest i sammenhæng med firmaet. 

Personligt synes jeg den slår Ipad 1 på alle punkter, bare sådan en enkelt ting som flash gør rigtig meget synes jeg. Og selvom skærmen kun er 7", så fungere alt perfekt på den.

Så overvej lige den mulighed istedet for en Ipad...

Rigtig god aften!

Hilsen Nicolai Christensen - Reklamebureauet Drive design.

Fra Espergærde
Tilmeldt 26. Oct 10
Indlæg ialt: 151
Skrevet kl. 22:36

Vi har haft en iPad herhjemme i 2 måneder nu og vi er utrolig glade for den. Vi havde kun én Macbook og da man til tider gerne vil bruge en computer samtidigt skulle vi jo have en til.

Da vi ikke som sådan arbejder ved en computer hjemme ville endnu en Macbook være overkill og der kommer iPaden kommer til sin ret.

Konen som bruger den mest, surfer i sofaen og ser sine serier og film på den hvilket den gør godt.

Men skal man arbejde på den er den ikke at anbefale, jo man kan sagtens skrive mindre tekster osv, men decideret arbejde kunne jeg ikke forstille mig.

Men en klar anbefaling herfra!

Gratis babypakker til kommende forældre - Gratisbabypakke.dk

Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Nov 09
Indlæg ialt: 770
Fra  HLnet Skrevet kl. 22:40

Nicolai Christensen:

Personligt synes jeg den slår Ipad 1 på alle punkter, bare sådan en enkelt ting som flash gør rigtig meget synes jeg. Og selvom skærmen kun er 7", så fungere alt perfekt på den.

Du har ikke problemer med flash? Jeg så nemlig So Ein Ding's anmeldelse af Galaxy Tab. Deres enhed blev meget handicappet, når den surfede på en hjemmeside med flash - i dette tilfælde var det vist tv2.dk.

 iPhone 6

Fra Horsens
Tilmeldt 2. May 07
Indlæg ialt: 828
Skrevet kl. 23:09

Heine:
Du har ikke problemer med flash? Jeg så nemlig So Ein Ding's anmeldelse af Galaxy Tab. Deres enhed blev meget handicappet, når den surfede på en hjemmeside med flash - i dette tilfælde var det vist tv2.dk.

Jeg har lige prøvet at surfe rundt på tv2.dk, det virker ganske fint, så det har jeg ingen problem med på min? :) 

Hilsen Nicolai Christensen - Reklamebureauet Drive design.

Side 2 ud af 3 (23 indlæg)