Prøv at læse de kommentarer som Ekstra Bladet's "Nationen!" skriver, Havde virkelig lyst til at oprette en bruger derinde, for at smide et link til denne debat, så kunne de i det mindste se dokumentation på at det rent faktisk er sandt hvad Ekstra Bladet har skrevet i deres artikel.
( Nogle medlemmer af Nationen! har virkeligt ikke noget liv ! )
Vil du hellere have alle de kommentarer herinde?
Nej, ligepræcis også derfor jeg aldrig smed et link ind på Nationen!, det ser ud til at folk derinde har rigtig god tid til debat, så tør ikke tænke på at hvis bare 5 medlemmer fra Nationen! kom på Amino for at deltage i denne tråd, uh det ville blive en mindre debatkrig!
Nej, ligepræcis også derfor jeg aldrig smed et link ind på Nationen!, det ser ud til at folk derinde har rigtig god tid til debat, så tør ikke tænke på at hvis bare 5 medlemmer fra Nationen! kom på Amino for at deltage i denne tråd, uh det ville blive en mindre debatkrig!
Debatkrig eller bruger flugt? Tjaaaa ;D
Flygtede indianerne ud af Amerika, da Europæerne kom til landet?
NEJ, de tog kampen op (at de så tabte er en hel anden historie)