Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Facebook starthjælp - December

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 09:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Allesammen,

Med udspring i en tidligere tråd prøvede jeg at starte en fast månedlig starthjælp-side hvor nyoprettede Facebook sider kan blive nævnt.

Grunden til at der skal være en ny tråd hver måned er, at det ellers bliver en laaang tråd. Derudover er der et krav om maks. 100 medlemmer på det tidspunkt man anmoder om hjælp fra med-aminoer og amino-besøgende.

Så hvis du har oprettet en Facebook side i november, men som ikke har ramt 100 medlemmer i hverken december eller januar, så må du gerne gøre opmærksom på siden igen i februar.

Når du kommer over 100 medlemmer må du stå på egne ben :o)

Man må ikke bare poste et link til siden, der skal også være en beskrivelse af hvad siden drejer sig om, så det bliver lidt interessant at læse tråden.

Jeg vil selvfølgelig gerne starte med de to jeg ønsker bliver skubbet lidt på vej.

Boligportalen Lej 1 hjem

En boligportal der genåbner 2. januar 2011. Boligportalen tillader kun at man søger eller udlejer lejeboliger. Udover boligdelen er der blandt andet brugtmarked og en liste over loppemarkeder.

På Facebook siden vil der blive annonceret nye tiltag, events og specieltilbud udelukkende til medlemmer af siden.

Facebook side: Lej 1 hjem på Facebook

Obuni - House of Creativity

Mit firma der tilbyder forskellige pakker indenfor webdesign og tryksager.

På Facebook siden annonceres nye produkter og referencer samt specieltilbud der ikke annonceres andre steder.

Facebook side: Obuni - House of Creativity på Facebook

Det er selvfølgelig bare meningen at det skal være en hyggeliste, men det kunne også være en god og overskuelig måde at hjælpe hinanden igang på.

Med venlig hilsen

Tommy

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)