hejsa jeg er igang med at opstarte butik og den skal på nettet pr 1 september nu har jeg fundet et domæne jeg gerne vil købe og som er ledigt men nu kommer ? når jeg nu først skal bruge det om et halvt år er det jo lidt tidligt men hvis jeg køber det og folk søger på det og jeg ikke har "brugt det endnu" alsår lavet hjemmesiden vil der så ske noget? vil jo ikke købe det og folk søger og kommer ind på ingen ting skal ikke skramme kunderne før jeg overhovede starter op gggg håber i kan hjælpe. ps nogen der kan give tilbud på opbygning af en hjemme side?? |
Dato: 28-01-2007 22:33:41 Forfatter:l.khejsajeg er igang med at opstarte butik og den skal på nettet pr 1 september nu har jeg fundet et domæne jeg gerne vil købe og som er ledigt men nu kommer ? når jeg nu først skal bruge det om et halvt år er det jo lidt tidligt men hvis jeg køber det og folk søger på det og jeg ikke har ''brugt det endnu'' alsår lavet hjemmesiden vil der så ske noget? vil jo ikke købe det og folk søger og kommer ind på ingen ting skal ikke skramme kunderne før jeg overhovede starter op gggg håber i kan hjælpe. ps nogen der kan give tilbud på opbygning af en hjemme side??HejHvis nu det er et unikt navn du har fundet på, så vil jeg anbefale dig at fare ud og køber det med det samme, det kunne være at andre i mellemtiden tilfældigvis fandt på samme navn og registerede det :-)