Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

domæne hjælp.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 28. Jan 07
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 22:34
Hvor mange stjerner giver du? :
hejsa

jeg er igang med at opstarte butik og den skal på nettet pr 1 september nu har jeg fundet et domæne jeg gerne vil købe og som er ledigt men nu kommer ? når jeg nu først skal bruge det om et halvt år er det jo lidt tidligt men hvis jeg køber det og folk søger på det og jeg ikke har "brugt det endnu" alsår lavet hjemmesiden vil der så ske noget? vil jo ikke købe det og folk søger og kommer ind på ingen ting skal ikke skramme kunderne før jeg overhovede starter op gggg håber i kan hjælpe. ps nogen der kan give tilbud på opbygning af en hjemme side??

Fra Haslev
Tilmeldt 1. Sep 05
Indlæg ialt: 2094
Fra  Megahost.dk Skrevet kl. 23:05
Dato: 28-01-2007 22:33:41 Forfatter:l.k
hejsa

jeg er igang med at opstarte butik og den skal på nettet pr 1 september nu har jeg fundet et domæne jeg gerne vil købe og som er ledigt men nu kommer ? når jeg nu først skal bruge det om et halvt år er det jo lidt tidligt men hvis jeg køber det og folk søger på det og jeg ikke har ''brugt det endnu'' alsår lavet hjemmesiden vil der så ske noget? vil jo ikke købe det og folk søger og kommer ind på ingen ting skal ikke skramme kunderne før jeg overhovede starter op gggg håber i kan hjælpe. ps nogen der kan give tilbud på opbygning af en hjemme side??

Hej

Hvis nu det er et unikt navn du har fundet på, så vil jeg anbefale dig at fare ud og køber det med det samme, det kunne være at andre i mellemtiden tilfældigvis fandt på samme navn og registerede det :-)

Fra Faxe
Tilmeldt 23. Mar 06
Indlæg ialt: 1418
Fra  Avalance Entertainment & Dansk Party Service Skrevet kl. 23:22
Gennemsnit 2,0 stjerner givet af 1 person
Du skal bare købe domænet :-) Ellers sidder du pludselig med et projekt, logo osv. hvor domænet så er solgt til anden side!

Dit domæne havner ikke i søgemaskinerne, så længe der ikke ligger noget på domænet (udover på lister over domæner) så der sker INTET ved at have et domæne der ikke er i brug i en periode.

Fra København
Tilmeldt 20. Sep 05
Indlæg ialt: 129
Fra  OrdPress.dk Skrevet kl. 23:27
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Som henrik siger: køb domænet for at være sikker på at have det. Du behøver jo ikke lægge indhold på endnu, og så bliver det i hvert fald ikke fundet af Google. Hvis du tænker på at folk taster domænet ind, så vil de jo nok blive lige så skuffede hvis domænet ikke er købt endnu end hvis det er købt og der ikke ligger noget indhold. Hvis jeg var dig, ville jeg bare starte med at skrive hvad der kommer til September. Så kan folk også glæde sig til noget.

Mit website om wordpress: https://ordpress.dk

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)