Hej Jeg har en ide, som potentielt kan give et rigtigt godt afkast. Jeg har søgt patent på ideen. Jeg er kun ide-mand, derfor søger jeg samarbejdspartnere, som enten kan udvikle en dot.com virksomhed med web/hjemmeside eller kan deltage med noget finansiering. Jeg er startet med mit firma, har fået mit ApS, og jeg er i gang med de indledende forsøg på at få nogle kunder. Jeg vil gerne høre fra personer også andre iværksætter, der har væsentlig web-programmeringserfaring, da min dot.com ide vil kræve en hel del programmering. Min ide vil jeg ikke gå i deltaljer med her. Jeg har fået designet en protype-hjemmeside til at søge kunder på, men jeg mangler en samarbejdspartner, som kan bringe mig videre på en eller anden måde, derfor hører jeg gerne fra jer. Jeg kan tilbyde eventuelle samarbejdspartnere forskelligt fra medejerskab til mindre lønsummer alt efter, hvad du kan tilbydes mit nystartede firma. |
Hejsa
Nu arbejder jeg KUN Freelance - og ikke for anparter i et firma.
Men vil du alligevel have en relativ pris fornuftig freelancer programmør - kan du jo checke min hjemmeside (Se signatur)
// Dbh
// Tom Frank Christensen