En fast pris på en tekstforfatters arbejde er sjældent set. En timepris er ofte set - men svær at vurdere værdien af. Det vil jeg gerne ændre på, og derfor giver jeg nu alle mine kunder fuldt overblik og indblik. Fra den 1. februar 2007 ved du præcis, hvor meget det vil koste dig at få udført et givent stykke tekst- og kommunikationsarbejde hos Dribling. Mit arbejde udføres stadig efter reglen "...hvis du ikke er tilfreds, og derfor ikke vil anvende mit udførte arbejde, så har jeg ikke gjort min opgave godt nok - og derfor er mit arbejde uden beregning" - tilfreds eller gratis! Min timepris er hævet fra 495 kr. til 600 kr. - men det skulle den øgede tryg- og overskuelighed også gerne være værd. Følgende priser kan du regne med. Der er ikke noget "men så koster det også lige..." - jeg vover pelsen, og lancerer helt faste priser på mit arbejde. Kreativ og korrekt kommunikation der er til at betale sig fra: Møder og tilrettelser er uden ekstraberegning. Salgsbrev, stillingsannonce og pressemeddelelse uden udsendelse: 3 timer = 1800 kr. Tekst til én internetside (firmaprofil, services, historie, vision etc.): 2 timer = 1200 kr. Tekst til én mindre og mere basic internetside (kontaktside med hilsen, referencer etc.): 0, 5 time = 300 kr. Engangsbeløb for nye kunder (research og strategi): 1 time = 600 kr. Korrektur og sparring er naturligvis inkluderet i priserne. Kommunikationsrådgivning og coaching: 1 time = 600 kr. / 2 sammenhængende timer = 1000 kr. Referencer og eksempler på tidligere udførte opgaver fremsendes via mail. Jeg håber, at I synes om mit nye tiltag... og ser frem til at trylle med teksten for nye som gamle kunder i 2007. Rigtig god weekend Med venlig hilsen René Gade Mikkelsen Tekstforfatter / Dribling T: 31 25 02 43 E: rgm@dribling.dk W: www.dribling.d |
Og tak for de, indtil nu

Jeg kunne dog også godt tænke mig at få forums kommentarer til min nye prissætning og overskuelighed.
Hvad synes I om det?
Har jeg ikke ret i, at tekstforfatning og andre kreative fag som oftest må kunne prissættes lidt mere standardiseret?
Mvh.
René