Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Min arbejdskraft tilbydes!

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 11. Jan 10
Indlæg ialt: 213
Skrevet kl. 16:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg står og søger et fritidsjob, men har på grund af manglende arbejdspladser desværre ikke det store held med det, så jeg tænkte jeg ville tilbyde min arbejdskraft her!

Jeg arbejder ikke helt gratis - men til billige penge! Og endnu billigere hvis der er mulighed for at lære noget brugbart.

Om mig:

I skolen:

Jeg går til dagligt på HHX på 3. år - har været til 3 eksamener ind til videre- Matematik B, Samfundsfag C og Innovation C og fået højeste karakter - 12 - i alle.

Udover det ligger jeg på 12 i skriftlig og mundtlig Engelsk A.

Mit snit ligger gennemsnit ligger på omkring de 10 ( årskarakterer samt eksamener)

Mig som person:

Udover det kan jeg fortælle at jeg er 19 år gammel og bor i Randers C.

Jeg har lidt erfaring med SEO, men intet der er blevet prøvet i praksis endnu. Ydermere har jeg interesse for poker og træning, og har læst meget om træning, kost, restitution osv.

Jeg har altid haft en næse for penge, og har eksperimenteret meget i forskellige og underlige måder at tjene dem på :)

Hvad kan du bruge mig til?

Du kan bruge mig til stort set hvad du har lyst, jeg kan end da arbejde på jeres arbejdsplads hvis den er placeret i Randers området.

Jeg kan skrive artikler, oversætte (dansk/engelsk og engelsk/dansk), lave slavearbejde i form af indtastning af information til dit website m.m. you name it!

Jeg er lærenem så kan hurtigt sætte mig ind i arbejde, selvom det er fremmede for mig.

Søger desuden også programmør partner

Udover ovenstående søger jeg desuden også en programmør til at indgå et partnerskab omkring et projekt. - Skulle du ønske at vide mere omkring dette kan du skrive en PB eller smide din mail her i tråden.

Håber det har vækket interesse!

Med venlig hilsen.

Jacob Lichtenstein

Tilmeldt 11. Jan 10
Indlæg ialt: 213
Skrevet kl. 22:08

Tillader mig lige at bumpe dette topic :)

Tilmeldt 26. Jun 10
Indlæg ialt: 813
Skrevet kl. 22:20

Hvad kan du af SEO?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)