Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor finder jeg de danske affiliates til mit produkt?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 31. May 07
Indlæg ialt: 1528
Fra  37 oktober Skrevet kl. 00:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg har netop oprettet en affiliate hjemmeside, som har med med BJJ Gi'er at gøre. 
Hvad BJJ er, kan I læse her Brasiliansk Jiu Jitsu 

Kor, så er det en kampsport, som mest har fokus på gulvkamp. Altså hvor man skal sætte en strangulering ind eller lås, for at vinde over modstanderen. Mærkerne jeg kører er Venum, Koral, Vulcan, Bad Boy og Keiko + tandbeskyttere, rashguards og beskyttelse.

Disse mærkere findes på danske sites som fx. http://www.bodyman.dk/shop/frontpage.html

Jeg har fundet mig 3 udenlandske affiliates, men jeg kan ikke rigtig finde nogle danske. 

Kender I måske nogle, som har sådan noget her?

Tak for jeres hjælp Smile

Head of PPC hos Obsidian Digital Se mere på min profilside.

Fra Odense
Tilmeldt 4. Mar 08
Indlæg ialt: 1167
Fra  Sølund Marketing Skrevet kl. 08:13

Partner-ads har bodyman

Driver en række webprojekter, blandt andet rejstil.dk og bedste webhotel.

Fra Nærum
Tilmeldt 5. Apr 07
Indlæg ialt: 773
Fra  Partner-ads ApS (AdViva ApS) Skrevet kl. 09:30

Sasa Kovacevic:

Hej Aminoer

Jeg har netop oprettet en affiliate hjemmeside, som har med med BJJ Gi'er at gøre. 
Hvad BJJ er, kan I læse her Brasiliansk Jiu Jitsu 

Kor, så er det en kampsport, som mest har fokus på gulvkamp. Altså hvor man skal sætte en strangulering ind eller lås, for at vinde over modstanderen. Mærkerne jeg kører er Venum, Koral, Vulcan, Bad Boy og Keiko + tandbeskyttere, rashguards og beskyttelse.

Disse mærkere findes på danske sites som fx. http://www.bodyman.dk/shop/frontpage.html

Jeg har fundet mig 3 udenlandske affiliates, men jeg kan ikke rigtig finde nogle danske. 

Kender I måske nogle, som har sådan noget her?

Tak for jeres hjælp Smile

Hej

Udover Bodyman.dk har vi også Bokseudstyr.dk som annoncør. Måske kunne den også være relevant?

Mvh.
Ken Schultz
Partner-ads

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)