Hej webshop-ejer :) Læs dette, og jeg garanterer dig, at der vil komme flere besøgende, og dermed flere slag på din webshop! Jeg ejer applikationen "Pakkeleg 2010" på Facebook, som du kan finde på adressen: apps.facebook.com/pakkeleg. Fra den 1. til den 24. december 2010 er denne pakkeleg igang, hvor det for deltagerne gælder om at få pakker. Har man pakker når en runde slutter, kan man åbne den, og indeni er der rigtige præmier. Hver gang en ny person tilmelder sig, vil der på alle personens venners nyhedsfeed stå, at vedkomne har tilmeldt sig pakkelegen. Derfor markedsfører pakkelegen faktisk sig selv. Pakkelegen har allerede nu (i skrivende stund) over 8000 deltagere, der venter spændt på at pakkelegen starter, så de kan slå med terningen. Dette tal stiger drastisk, og jeg vil mene, at det vil stige endnu mere, når pakkelegen går igang. Derfor har din webshop utrolig gode muligheder for at blive set. Det eneste du selv skal, er at byde ind med et lille antal af præmierne, der skal bruges i pakkelegen. Præmierne skal være i form af gavekort, og må max være på 200 kr. pr styk. (Har du andre idéer til præmier end gavekort, er du også velkommen til at skrive, og så må vi se på det.) Det får du ud af det: Er du interesset, så skriv i PM, hvad du vil sponsere til pakkelegen, og så kigger jeg på det, og svarer tilbage hurtigst muligt. Du er også velkommen til at skrive en PM eller skrive en kommentar, hvis du har spørgsmål, idéer eller lign. Med venlig hilsen |
God ide! :-) Jeg finder lige på noget sjovt! ;-)