Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Få flere besøgende/salg på din webshop!

Side 1 ud af 3 (21 indlæg)
Tilmeldt 15. Aug 10
Indlæg ialt: 42
Skrevet kl. 22:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej webshop-ejer :) Læs dette, og jeg garanterer dig, at der vil komme flere besøgende, og dermed flere slag på din webshop!

Jeg ejer applikationen "Pakkeleg 2010" på Facebook, som du kan finde på adressen: apps.facebook.com/pakkeleg. Fra den 1. til den 24. december 2010 er denne pakkeleg igang, hvor det for deltagerne gælder om at få pakker. Har man pakker når en runde slutter, kan man åbne den, og indeni er der rigtige præmier. Hver gang en ny person tilmelder sig, vil der på alle personens venners nyhedsfeed stå, at vedkomne har tilmeldt sig pakkelegen. Derfor markedsfører pakkelegen faktisk sig selv.

Pakkelegen har allerede nu (i skrivende stund) over 8000 deltagere, der venter spændt på at pakkelegen starter, så de kan slå med terningen. Dette tal stiger drastisk, og jeg vil mene, at det vil stige endnu mere, når pakkelegen går igang.

Derfor har din webshop utrolig gode muligheder for at blive set. Det eneste du selv skal, er at byde ind med et lille antal af præmierne, der skal bruges i pakkelegen. Præmierne skal være i form af gavekort, og må max være på 200 kr. pr styk. (Har du andre idéer til præmier end gavekort, er du også velkommen til at skrive, og så må vi se på det.)

Det får du ud af det:
Din webshops logo vil komme på forsiden af pakkelegen + på præmiesiden, vil der stå hvad din webshop har sponsoreret til pakkelegen, og et link til din hjemmeside. Og dette vil altså blive set af mange tusinde deltagere. Deltagere, der vinder præmier fra dig, vil helt sikkert også snakke om det til venner og andre, så du også får omtale på den måde.

Er du interesset, så skriv i PM, hvad du vil sponsere til pakkelegen, og så kigger jeg på det, og svarer tilbage hurtigst muligt.

Du er også velkommen til at skrive en PM eller skrive en kommentar, hvis du har spørgsmål, idéer eller lign.

Med venlig hilsen
Jesper Hougård

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 23:10

God ide! :-) Jeg finder lige på noget sjovt! ;-)

Tilmeldt 15. Aug 10
Skrevet kl. 13:58

Hej igen. Der er allerede kommet sponsorater, og det er super fedt :) Jeg kigger på henvendelserne senere idag.

Kan nu fortælle, er der i skrivende stund er over 15.000 deltagere, og for bare 4 timer siden var der 10.000, så det stiger hurtigt!

Det skal og lige siges, at webshops der sponsorere meget, får self. en højere placering på forsiden og præmiesiden.

Fortsat god dag :)

Tilmeldt 15. Aug 10
Skrevet kl. 16:58

Nu er der over 20.000 deltagere! :)

Tilmeldt 15. Aug 10
Skrevet kl. 17:16

Hej Fasion-Seller

Det er også i orden :) Du er velkommen til at skrive mere specifikt hvad du vil sponsorere i PM :) Så kan jeg også give dig detaljerne på, hvordan det kommer til at fungere.

Mvh Jesper Hougård

Tilmeldt 15. Aug 10
Skrevet kl. 21:12

Jeg håber der er flere webshops, der vil benytte sig af dette! :) Kan fortælle at der pt er 27.000 tilmeldte til pakkelegen!

Fra Kirkendrup
Tilmeldt 29. May 09
Indlæg ialt: 60
Skrevet kl. 21:24
Har sendt en PM til dig
Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15050
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 21:45

Hagger:

Det er også i orden :) Du er velkommen til at skrive mere specifikt hvad du vil sponsorere i PM :) Så kan jeg også give dig detaljerne på, hvordan det kommer til at fungere.

Jamen du har fået en PB nu ;D

Fra Viborg
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 279
Fra  Kidzshop.dk (MyAgenzy A/S) Skrevet kl. 22:10

Hagger:

Jeg håber der er flere webshops, der vil benytte sig af dette! :) Kan fortælle at der pt er 27.000 tilmeldte til pakkelegen!

Uha det lyder spændende og fristende! Men nu er jeg en af dem der ikke tør lade facebook få adgang til at bruge mine oplysninger.. derfor kan jeg ikke få lov at komme ind på siden, for helt at se hvad det er I har gang i :(

Side 1 ud af 3 (21 indlæg)