|
Hej Aminos, Jeg har en IBM T40p Laptop Pentium (R) M 1600 Mhz med 80 GB HD og 1 GB Ram. Jeg har det problem at den fryser alt ind imellem. Musen kan ikke rykkes og alt går i stå. Det eneste som virker er at holde power-knappen nede i 6-7 sek. og lave den helt hårde genstart. Det sker typisk én gang om dagen. jeg kører ikke specielt tunge programmer som gør at den bliver varm. Jeg havde overvejet om det kunne skyldes en overophedet processor. Er der nogen som kender dette problem, og som har et bud på hvad det kan være, og hvordan jeg kan afhjælpe dette? Med Venlig Hilsen |
Hjælp min IBM fryser
Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
- 1
|
|
// Jesper Skov
|
Det kunne jo også tænkes at det er en software sag, har du prøvet at geninstallere windows ?? Hvis ikke, ville jeg først og fremmeste prøve det. Jeg har præcis det samme problem på min hjemme computer for tiden (ikke IBM) og jeg er ret sikker på at det kan klares med en geninstallation, dog har jeg ikke tid til at tage back up af det hele osv. så jeg må klare mig lidt endnu. Men prøv først det med windows, hvis det så ikke virker, så kontakt IBM eller det sted hvor du nu har købt computeren. |
|
Specielt IBM kræver fri cirkulation under bunden. |
|
Vh Peter |
http://pbtryk.dk: Danmarks billigste bannere!
|
Hej Paul, Jeg har netop pga dette lagt bagsiden op på et blad, så der er en cm luft under den. Så det er ikke det. Jeg har overvejet en geninstallation, men jeg magter det næsten ikke. Da det tager en krig at få lagt alt ind igen. Så hvis der er en anden løsning så vil jeg foretrække dette. Måske et program til fejlsøgning??!?! |
Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
Bliv gratis medlem