Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Google vs Copyright?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15086
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 19:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Skulle lige finde et par Diesel Jeans til en ven, og søgte derfor på Googl.dk efter disse...

Men i bunden står der så følgende:

Som følge af en klage under US Digital Millennium Copyright Act, har vi fjernet 1 resultat(er) fra denne side. Hvis du vil, kan du læse DMCA-klagen , der førte til udelukning af ChillingEffects.org.

Tager Google nu aktivt kampen op mod copyright krænkelser, hvis disse bliver anmeldt?
Eller er dette et enkelt stående tilfælde? Nogle der ved det?

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9738
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 20:47

Den Amerikanske DMCA lovgivning har eksisteret i en del år og Google er forpligtet til at overholde den. Så websites der anmeldes under denne lovgivning skal de fjerne, når de rette betingelser er til stede.

Tilmeldt 24. Jun 07
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 20:50

Mikkel deMib Svendsen:

Den Amerikanske DMCA lovgivning har eksisteret i en del år og Google er forpligtet til at overholde den. Så websites der anmeldes under denne lovgivning skal de fjerne, når de rette betingelser er til stede.

Okay interessant... Så skal de store brands i verden vel "bare" anmelde de mange kina webshops med falske produkter, hvor brandes originale billeder benyttes?

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 20:53

Der er ikke noget der er "bare" når det handler om DMCA. Prøv selv at læse reglerne grundigt igennem, så vil du forstå :)

Tilmeldt 24. Jun 07
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 20:57

Mikkel deMib Svendsen:

Der er ikke noget der er "bare" når det handler om DMCA. Prøv selv at læse reglerne grundigt igennem, så vil du forstå :)

Sad lige og studerede dem lidt inden jeg postede indlægget, og gav faktisk op, da den virker selvmodsigende og sindsyg kompliceret...

Så jeg håbede, at du eller en af de andre SEO guys kendte til det... 

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 21:01

Jeg er

Fashion-Seller:

Så jeg håbede, at du eller en af de andre SEO guys kendte til det... 

Jeg er skam ret godt kendt med DMCA - og det er alle andre SEO'ere, der faktisk ved noget om SEO, også :)

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)