Hej, Jeg er i gang med at starte min første virksomhed indenfor have- og vinterservice: Frontyard.dk. I den forbindelse har jeg lavet en hjemmeside, som jeg gerne vil have lidt feedback på: www.frontyard.dk
|
enkle overskuelig siden
ville dog ikke miste oveskueligheden vis var under links til alle under emmer der er på siden
snerydnings- og saltningsopgaver mv for 2 linjer tekst er for lidt om hvert emme der selv jeg ved mere end 2 linjer , hvor hurtigt kan i rykke ud , hvor mange traktor speciel køre tøjer har i der har sneskraber , hvor mange ansatte kan skaffe hurtigt , hvilken dækker i , hvor stort lager salt har , kan i klare 2 dage saltning eller flere måneder vis vinter bliver hård kan være svært at skaffe salt hurtigt når vinter vælter ind
have service samme der mange alle info hvad i har af redskaber.
vis finder siden på google er der nok ingen mange der klikker på siden når der ikke står haveservice i titlen <title>Frontyard.dk</title>
teksten kunne udmærkes laves enkle h1 overskrifter på siden hver gang et nyt emme starter på siden derved ville man have bedre overblik over teksten.
kontakt siden øverste med telefon nummer evt. venstre side i banner der er det lettere at se