Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

GRATIS markedsføring !

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 28. Dec 06
Indlæg ialt: 137
Skrevet kl. 13:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej alle Aminoer

OBS - OBS - OBS Dette tilbud gælder kun Aminoer !!

Er du /i interesseret i en Gratis online markedsførings kampagne så læs videre.

Vi er en ung virksomhed der bl.a. udarbejder virale markedsførings-koncepter/kampagner til virksomheder der ønsker at udbrede kenskabet til deres virksomhed/produkter.
Dertil har vi udviklet en Quiz der kan tilpasses din virksomheds profil.

Se en DEMO her >>

Tilmeldt 28. Dec 06
Indlæg ialt: 137
Skrevet kl. 12:14
Dato: 26-01-2007 13:32:13 Forfatter:MobileQuiz.dk
Vi er en ung virksomhed der bl.a. udarbejder virale markedsførings-koncepter/kampagner til virksomheder der ønsker at udbrede kenskabet til deres virksomhed/produkter.
Dertil har vi udviklet en Quiz der kan tilpasses din virksomheds profil.

Se en DEMO her >>

Efter en del private henvendelser skal jeg lige uddybe nærmere....

1. Quizzen der bliver udviklet til din virksomheds profil kommer til at ligge på vores side MobileQuiz.dk

2. Vi sender en nyhedsmail til vores brugere (ca. 2500) med info om at de kan vinde "Dit produkt" i quizzen.

3. Din virksomhed sender ligeledes en nyhedsmail til dine brugere med info om at de kan vinde et af dine produkter.

4. Alle Brugere kan udfordre venner, bekendte, familie, og derved opnås den virale effekt, og din virksomhed vil få mange flere besøgende, med mulighed for et mer-salg !!!

MobileQuiz.dk  -  Danmarks fedeste Quiz site.

Fra Roskilde
Tilmeldt 30. Jul 06
Indlæg ialt: 2298
Skrevet kl. 16:43
Meget cool idé.

Mht. viral spredning til venner m.fl. er jeg tvivlende over effektren på kort sigt. Hvis jeg deltager i en konkurrence med lodtrækning reduceres mine egne chancer for at vinde jo flere deltagere der er. Så man opnår en fordel ved at holde det hemmeligt.

Fra Århus
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 424
Skrevet kl. 20:45
Hej [Navn],

Jeg vil lige give jer lidt, forhåbenligt, konstruktive inputs:
Som jeg ser det laver I en helt almindelig co-reg kampagne. Jeg tror at I placerer jer for meget mellem to stole på denne vis. Jeg tror ikke den vil få den store effekt som man ønsker af viralmarkedsføring. Der er simpelthen ikke nok sjov og ballade i den.  Folk vi se dette som en almindelig online-konkurrence og ikke som noget sjovt de ønsker at sende videre.
Hvis de ikke sender det videre, får jeres kunder udelukkende eksponering til de 2500 i jeres nyhedsbrev. Hvis, lad os sige 1 % af disse deltager i kampagnen (Højt), så får jeres kunder 25 leads genereret for prisen på deres præmie. Så det skal altså være nogle ret små præmier for at det kan betale sig for dem. Så I skal have nogle flere modtagere af jeres nyhedsbrev, før det jeres forretning bliver god for alle. Herudover tror jeg at jeres konvertering til leads vil være ret lav, da folk deltager i disse ting for at vinde præmien, og der er utroligt langt fra man ser kampagnen, til man når frem til konkurrencen. Dette vil uden tvivl gøre jeres konvertering lav. Jeg tror at i enten skal lave simple co-reg kampagner, eller lave noget lidt sjovere viarl tam-tam.

Så tag den lige op til overvejelse en gang mere, og skriv endeligt hvis du ønsker lidt flere inputs: kontakt@ggfree.dk
Med Venlig Hilsen

Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 70
Skrevet kl. 23:32
Der skal meget mere til at få folk til at videresende sådan et link.

Sådan en quiz er simpelthen for tør at sende videre til venner og bekendte, med mindre præmien er noget ud over det sædvanlige.

Det skal være vildt morsomt, eller der skal være nogle klare fordele for en selv ved at sende den videre.

Fordelene kunne være større chance for at vinde, jo flere jeg sender videre til, eller lign.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)