Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Regning til 300 Kunder.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 28. Sep 08
Indlæg ialt: 59
Skrevet kl. 18:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle.

ja jeg er jo så heldig at jeg har fået en go ide :P...

har så allerede 300 kunder..... men ja de skal jo også betale...

De skal betale sidst på måneden, men hvordan går man det bedst og hvordan?.

Sende regning til hver enkel kunde hver månede, eller er der andre måder?

Takker for svarene!.

Ps ja jeg er ret ny indenfor det her iværksætteri ..

Fra Aalborg
Tilmeldt 21. Feb 07
Indlæg ialt: 457
Skrevet kl. 19:24
Hvor mange stjerner giver du? :

UPS   tillykke   da  med  det  

300 kunder sådan  lige  på  en  studs...  det  lyder  da  som  en  succes

Er  der  tale  om ens regninger  (i kr. og  ører)   eller  er  beløbene  forskellige

I det  første tilfælde skal du  have  det  således  at  du  sender den  samme  faktura til  en  gruppe  af  kunder  (selvfølgelig  med  hver  sit  fakturanr  og  navn/adresse

Kig på  2  forskellige  programmer  som  jeg  forhandler    på linkene  nederst i  min foot´er    www.summasupport.dk    og  www.webshop-plus.dk 

I begge tilfælde  kan  du  hente  en  prøveversion  som du  i  ro og mag  kan teste  -  og  synes du  een af  dem  er brugbare   så  er  det  ikke spildt arbejde  med  det du  taster; idet  licensregistreringen  blot  fortsætter  hvor du er  kommet til i  din  bogføring  mmm

Også   velkommen  til  at  kontakte  mig   for en  orientering  om  forskelle  i  programmerne  

 

Tilmeldt 28. Sep 08
Indlæg ialt: 59
Skrevet kl. 19:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja det er ens kr og øre for hver kunde.

Jamen vil da helt klart lige kigge dine link igennem...!

 

Takker for svaret :)

Fra Skanderborg
Tilmeldt 30. Apr 08
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 21:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej den glade

Det lyder da super fedt.

Alt efter hvad du sælger, hvad du opkræver pr. kunde og om det er hverv eller private du opkræver fra, så er der forskellige muligheder.

Hvis det er erhverv, så kan du jo overveje alm. standard fakturering, med en eller anden betalingsfrist, og evt. rykkerflow.

Så er der også muligheden for at benytte en ganske almindelig PBS betalingsservice aftale, ligesom du selv kender fra forskellige regninger. 

Du kan også lave en opkrævning via kreditkort, hvis du har en PBS internetaftale med mulighed for abonnementsbetaling.

 

Der er fordele og ulemper ved alle løsninger, og det kommer som sagt også an på, hvad der er dine kunders foretrukne betalingsvidne.

Fra Albertslund
Tilmeldt 17. Jan 06
Indlæg ialt: 633
Fra  AgerCon Skrevet kl. 07:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej DenGlade

DenGlade:
har så allerede 300 kunder..... men ja de skal jo også betale...

Tillykke med det - det er jo en rigtig god start.

DenGlade:

De skal betale sidst på måneden, men hvordan går man det bedst og hvordan?.

Sende regning til hver enkel kunde hver månede, eller er der andre måder?

Først og fremmest er jeg enig med Martin Bech, så dette er et supplement til hans indlæg.

Når man starter med sin virksomhed er det vigtigt, at man får opbygget administrative arbejdsgange, som passer til såvel en selv som de opgaver, som skal løses.

Det er altid lettere at få indarbejde dem fra starten, så man er på forkant, når succesen rammer.

Ud over en aftale med PBS/Nets til opkrævning af månedlige indbetalinger, så skal der være et regnskabsprogram, som kan håndtere de økonomiske transaktioner på en sådan måde, at det meste gøres så let som muligt uden dobbeltindtastninger af eksempelvis fakturaer eller lignende.

Hvis man i første omgang ikke skal have en PBS/Nets-aftale, så vil det være bedst med et system, som kan håndtere abonnementer, hvor der skal genfaktureres månedligt.

Med hensyn til betalingsbetingelser så kaldes det "løbende måned", når der skal betales den sidste dag i måneden - forkortes ofte lbl.md.

DenGlade:
Ps ja jeg er ret ny indenfor det her iværksætteri ..

Et sted skal man jo starte. Når nu du har så godt et produkt eller ydelse, så vil jeg da anbefale dig, at markedsføre dig herinde ved at oprette en lille signatur med et link.

Fortsat held og lykke med dit fortsatte iværksætterliv.

Med venlig hilsen
Claus Agerskov

Fra Vejle
Tilmeldt 18. Nov 05
Indlæg ialt: 334
Skrevet kl. 07:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg bruger e-conomics til det, jeg umiddelbart tolker som det samme, som du har behov for.

Vi har en række kunder, som hver måned, kvartal, halve eller hele år skal genfaktureres for en ydelse og e-conomics har et modul, der gør det muligt at håndtere det ganske let.

Jeg sender blot regningerne ud via email og bruger ikke PBS.

Er du ny Mac-bruger? Så tjek mine gode tips her!

Tilmeldt 24. Nov 10
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 08:36
Hvor mange stjerner giver du? :

PBS har flere løsninger som blandt andet bruges til foreninger tec

Fra Albertslund
Tilmeldt 17. Jan 06
Indlæg ialt: 633
Fra  AgerCon Skrevet kl. 10:06
Hvor mange stjerner giver du? :

klp29:
Vi har en række kunder, som hver måned, kvartal, halve eller hele år skal genfaktureres for en ydelse og e-conomics har et modul, der gør det muligt at håndtere det ganske let.

SALDI kan det samme uden et ekstra modul.

Med venlig hilsen
Claus Agerskov

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)