Jeg har fået til opgave at skaffe kontakt til fortrinsvis kvindlige iværksættere / franshisetagere der har interesse i at driven klinik med nyt trænings / motions koncept. www.slenderyou.dk Er der nogle derude som har gode ideer til hvor vi markedsfører konceptet. Den Blå Avis og lign er udelukket da vi opfatter os selv som gennemseriøse. |
Hej Trim
Umiddelbart virker det da som et godt koncept. Men præsentationen på hjemmesiden efterlader ikke et positivt indtryk. Synes der skal arbejdes både med det grafiske og tekstmæssige. Bare på forsiden er der glemt et ord, og fejl i gramatikken.
På mig virker det som om I sælger et slags slankeprodukt. Er det rigtigt?? Eller vil jeg komme til at ligne Arnold ved at bruge Jeres maskiner??
)
Det betyder at I allerede konkurrerer med ting som Bailline, Slankedoktoren, og hvad de ellers hedder allesammen. De har allesammen præcis det der skal til hvis man vil tabe sig.
Det jeg prøver at sige er at alle lover guld og grønne skove. Selvom mange af metoderne har vist sig ikke at hjælpe en pind. Er jeres anderledes?? Kan det dokumenteres??
NÅ men til konkret forslag. Det bedste ville da helt sikkert være at ringe til Q, Alt for Damerne, Woman og hvad de ellers hedder - og få dem til at skrive om det i deres blade.
Personligt ville jeg også foretrække at der var nogle priseksempler på hjemmesiden. Man aner jo ikke om det koster 300 om måneden - som i et fitnesscenter - eller om man betaler pr gang????
Det er også fint at I tilbyder gratis prøvetimer. Det er faktisk rigtig godt. MEN..... jeg mener jo personligt at hvis man skal gøre noget, så skal man gøre det ordentligt - ellers skal man slet ikke gøre det. Tilbyd dog derfor en ordentlig prøvetime så kunderne får et realistisk indtryk af hvad de kan forvente. Hvis det er så godt som I reklamerer med, så kommer de jo igen, og så er udgifterne til prøvetimen jo hurtigt tjent hjem igen!!!
Hvor meget plad kræver det at blive franchise tager?? Det mangler jeg også informationer om. Og så ville jeg egentligt gerne kunne se en klinik, for at se hvad jeg kan forvente. Hvordan ser maskinerne ud? Hvor meget er der gjort ud af indretningen?? Hvordan er atmosfæren? (er "klinik" den rette betegnelse??)
Mht. det sidste punkt så er det noget jeg kan hjælpe med. Jeg laver selv interaktive rundture og det vil helt sikkert kunne hjælpe Jer - især her i opstartsfasen hvor jeres koncept er helt ukendt!!
Jeg kan fanges på 30 20 20 47 hvis det er relevant. HVad jeg laver kan ses på www.wideeyes.dk
Håber min kritik kan bruges konstruktivt.
Hilsen Morten