Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

WordPress hjemmeside - KUN 80,- kr. i timen!

Side 3 ud af 4 (31 indlæg)
Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 11:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Mikkel Dusi:

Hej alle amino'er!

Acepress.dk er fornylig gået i luften efter stor succes med tidligere tilbud. Vi tilbyder at programmere og designe komplette WordPress hjemmesider direkte efter kundens ønsker og behov. Al vores programmering tager udgangspunkt i open-source systemer såvel som temaer, som vi derefter skræddersyer efter kundens kriterier.

 

  • Vi koder og designer komplette WordPress hjemmesider til 80,- kr. i timen. 

 Referencer og information kan findes på vores hjemmeside.

 

Bestilling kan ske: (skriv gerne i tråden hvis du har sendt en mail eller bestilt)

På mail: info@acepress.dk

På vores hjemmeside under "Kontakt" -> "Bestil"

Har du nogle spørgsmål, så skal du være velkommen til at sende en mail til os, også på info@acepress.dk- Alle bestillinger er uforpligtende

Hvorfor sætte jeres timepris så lavt det giver ingen mening, I kan uden tvivl jeres kram, så hvorfor underbyde sig selv.

Husk på det er svært at løfte sin timeløn efter man lige har kørt til 80,-, og det er jo ikke en udsalgs vare i udbyder, det er jo ikke sidste års mode, der bare skal ud af huset.

Sæt en timepris der er fornuftigt til det i laver, og ikke sæt jeres evner, til polakpriser.

Henning

Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 2169
Skrevet kl. 11:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,7 stjerner givet af 3 person

Fireball:

Hvorfor sætte jeres timepris så lavt det giver ingen mening, I kan uden tvivl jeres kram, så hvorfor underbyde sig selv.

Husk på det er svært at løfte sin timeløn efter man lige har kørt til 80,-, og det er jo ikke en udsalgs vare i udbyder, det er jo ikke sidste års mode, der bare skal ud af huset.

Sæt en timepris der er fornuftigt til det i laver, og ikke sæt jeres evner, til polakpriser.

Henning

Sæt prisen præcist som I vil. Det er jeres ret og privilegium at fastsætte jeres priser helt frit.

Får I for travlt på et tidspunkt eller får I bare en stor portefølje, kan I jo altid sætte prisen op igen og igen, hvis det passer jer.

Jeg synes helt ærligt at det er forfriskende, at nogen basker til markedet på den måde I gør. Hatten af for det!

Mvh Anders

Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum.  Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding. 

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 11:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Anders Saugstrup:

Fireball:

Hvorfor sætte jeres timepris så lavt det giver ingen mening, I kan uden tvivl jeres kram, så hvorfor underbyde sig selv.

Husk på det er svært at løfte sin timeløn efter man lige har kørt til 80,-, og det er jo ikke en udsalgs vare i udbyder, det er jo ikke sidste års mode, der bare skal ud af huset.

Sæt en timepris der er fornuftigt til det i laver, og ikke sæt jeres evner, til polakpriser.

Henning

Sæt prisen præcist som I vil. Det er jeres ret og privilegium at fastsætte jeres priser helt frit.

Får I for travlt på et tidspunkt eller får I bare en stor portefølje, kan I jo altid sætte prisen op igen og igen, hvis det passer jer.

Jeg synes helt ærligt at det er forfriskende, at nogen basker til markedet på den måde I gør. Hatten af for det!

Mvh Anders

 

Nu var det for at hjælpe dem og ikke for at kritisere det frie valg vi har, men du er måske også tilhænger af og få underbetalte polakker til at arbejde for dig. Mindste løn over 18 er vist 108kr i timen.

Eller hvor meget har de tilbage efter skat og moms er betalt, prøv at hjælpe dem istedet for at udnytte dem.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Fireball:

Hvorfor sætte jeres timepris så lavt det giver ingen mening, I kan uden tvivl jeres kram, så hvorfor underbyde sig selv.

Husk på det er svært at løfte sin timeløn efter man lige har kørt til 80,-, og det er jo ikke en udsalgs vare i udbyder, det er jo ikke sidste års mode, der bare skal ud af huset.

Sæt en timepris der er fornuftigt til det i laver, og ikke sæt jeres evner, til polakpriser.

Henning

Hej Henning,

Vi har sat vores pris til 80,- for at skille os ud fra de mange udbydere af WordPress. Som du siger så kan vi vores kram hvilket, kombineret med prisen, giver os en masse kunder.

Det kan være svært at løfte sin timeløn i mange situationer, men vi kan stadig hæve vores pris en god del før vi rammer vores konkurrenters niveau :-)

Men tak for ros vedrørende vores evner Skype-Smile

Mvh Mikkel Dusi

 

 

Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 2169
Skrevet kl. 12:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Fireball:

Nu var det for at hjælpe dem og ikke for at kritisere det frie valg vi har, men du er måske også tilhænger af og få underbetalte polakker til at arbejde for dig. Mindste løn over 18 er vist 108kr i timen.

Eller hvor meget har de tilbage efter skat og moms er betalt, prøv at hjælpe dem istedet for at udnytte dem.

 

Jeg er ikke helt sikker på at jeg forstår teksten, men hvis jeg forstår den rigtigt, handler den om underbetaling og udnyttelse, hvilket selvsagt ikke er gode ting.

Men hvis du spørger om jeg går ind for at give mennesker fra Polen mulighed for at rejse ud, tjene bedre penge end hjemme, forsørge deres familie og skabe sig et godt liv, så ja. Også selvom de kun kræver det halve i løn af en dansker.

Jeg er international på den måde at for mig er det lige slemt om et menneske i Polen eller et menneske i Danmark lider.

Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum.  Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding. 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Fireball:

Anders Saugstrup:

Sæt prisen præcist som I vil. Det er jeres ret og privilegium at fastsætte jeres priser helt frit.

Får I for travlt på et tidspunkt eller får I bare en stor portefølje, kan I jo altid sætte prisen op igen og igen, hvis det passer jer.

Jeg synes helt ærligt at det er forfriskende, at nogen basker til markedet på den måde I gør. Hatten af for det!

Mvh Anders

Nu var det for at hjælpe dem og ikke for at kritisere det frie valg vi har, men du er måske også tilhænger af og få underbetalte polakker til at arbejde for dig. Mindste løn over 18 er vist 108kr i timen.

Eller hvor meget har de tilbage efter skat og moms er betalt, prøv at hjælpe dem istedet for at udnytte dem.

Hej begge to,

Først og fremmest, så vil jeg gerne bede jer om, no offence, at tage snakken i en anden tråd eller via. PB, da denne tråd er forbeholdt folk som er interesseret i selve tilbuddet. 

@Anders: Vi havde netop håbet at det "baskede" lidt til markedet ;-)

Jeg opfatter begge jeres indlæg positivt, og hvis i ønsker at hjælpe mig på den ene eller anden måde, så skal i være velkomne til at sende mig en PB.

På forhånd mange tak.

Mvh Mikkel Dusi

Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 2169
Skrevet kl. 12:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Mikkel Dusi:

Først og fremmest, så vil jeg gerne bede jer om, no offence, at tage snakken i en anden tråd eller via. PB, da denne tråd er forbeholdt folk som er interesseret i selve tilbuddet. 

Du har ret, Mikkel. Beklager.

Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum.  Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding. 

Fra Sorø
Tilmeldt 19. Jan 09
Indlæg ialt: 78
Fra  TRANBERGS Skrevet kl. 12:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Spændende og jeg er interesseret, jeg har sendt dig en PB.

BRANDS: MASITA TEAMWEAR // SPORTDOC // SPORTQUIP // REUSCH // VISION TECHNOLOGIES // ERREA TEAMWEAR // SPIDERTECH // SKINS // WWW.ISPOSEN.DK

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Allan Tranberg Sørensen:

Spændende og jeg er interesseret, jeg har sendt dig en PB.

Hej Allan,

Jeg tjekker lige din PB.

Mvh Mikkel Dusi

Fra ringsted
Tilmeldt 4. Oct 10
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 12:11
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg interesseret smid mig en mail på Bahaashughait@hotmail.com

 

Dog kun hvis i tilbyder en form for telefon/skype/ventrilo support så jeg kan forklar hvordan jeg vil have min side skal være da jeg ikke har særlig meget forstand på alt med hjemmesider og gør.  

Side 3 ud af 4 (31 indlæg)