Ifølge TV2, så er verdens førende mobiltelefonproducenter, Nokia, Sony Ericsson, HTC m.fl. blevet enige om fremover at bruge samme type oplader til deres mobiltelefoner. De begynder allerede med en fælles type oplader i starten af det nye år.
Det er egentligt så genialt, at det er underligt, at de ikke er blevet enige om det for mange år siden
Det tog Nokia og Sony Ericsson en krig om, at lave samme oplader til alle deres egne mobiler! Og derfor kunne man ik altid låne andres, selvom de havde en fra samme mærke...
Men har fornuften endelig sejret!!! Yiiiihhaaaaa ;D
De var helt vilde med den nyhed på gsmarena i juni måned sidste år.
GsmArena er et rigtigt godt sted at følge produktlanceringer og nyheder vedrørende mobil-markedet. Det kan jeg varmt anbefale.
Dbh. John
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management. Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23 Find mig på LinkedIn
GsmArena er et godt sted, når man vil læse om mobil-markedet. Men de bliver snart overhalet
Hej Søren,
Hvis dit site bringer nyheder om mobil-markedet hurtigere end GsmArena, vil jeg helt sikkert følge med der, også.
Det samme gælder, hvis dit site har flere brugbare produktanmeldelser og lanceringer. Ifølge mine oplysninger sender flere af mobiltelefon-producenterne informationer om kommende produkt-releases og andre brugbare informationer direkte til folkene bag GsmArena.
Det gør, at de kan bringe informationer så hurtigt, som de gør. TV2 og andre danske medier har lige bragt en mere end et år gammel historie som en nyhed.
Måske redaktionen på TV2 også skulle følge med på GsmArena.
Dbh. John
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management. Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23 Find mig på LinkedIn
GsmArena er et godt sted, når man vil læse om mobil-markedet. Men de bliver snart overhalet
Hej Søren,
Hvis dit site bringer nyheder om mobil-markedet hurtigere end GsmArena, vil jeg helt sikkert følge med der, også.
Det samme gælder, hvis dit site har flere brugbare produktanmeldelser og lanceringer. Ifølge mine oplysninger sender flere af mobiltelefon-producenterne informationer om kommende produkt-releases og andre brugbare informationer direkte til folkene bag GsmArena.
Det gør, at de kan bringe informationer så hurtigt, som de gør. TV2 og andre danske medier har lige bragt en mere end et år gammel historie som en nyhed.
Måske redaktionen på TV2 's Beep også skulle følge med på GsmArena.
Dbh. John
Hej John
Mange tak, ja producenterne giver også den info til andre sites. Jeg er i gang med, at netværke på det område. Da jeg er helt enig i, at det er vigtigt med helt friske nyheder.
ha,ha ja ofte er Tv2 beep, Ekstra Bladet med flere ude med meget gamle nyheder, noget som man som nyhedsite, selvsagt skal undgå.
Rådgiver om det polske marked på bl.a. bizipolen.dk og har også en business news side.
Hej Søren,
Måske redaktionen på TV2 også skulle følge med på GsmArena.
Dbh. John
Den holder ikke helt John. TV2 har bragt nyheden før, men det er først nu at den fælles standard er godkendt.