Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nokia og Sony Ericsson får samme oplader i fremtiden

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 23:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Ifølge TV2, så er verdens førende mobiltelefonproducenter, Nokia, Sony Ericsson, HTC m.fl. blevet enige om fremover at bruge samme type oplader til deres mobiltelefoner. De begynder allerede med en fælles type oplader i starten af det nye år.

Det er egentligt så genialt, at det er underligt, at de ikke er blevet enige om det for mange år siden Big Smile

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15050
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 23:31

Det er fandme os på tide...

Det tog Nokia og Sony Ericsson en krig om, at lave samme oplader til alle deres egne mobiler! Og derfor kunne man ik altid låne andres, selvom de havde en fra samme mærke...

Men har fornuften endelig sejret!!! Yiiiihhaaaaa ;D

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5907
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 23:31

Jeg tror der er en rigtig god fortjeneste på salg af opladere - ligesom der er på blæk, It-kabler m.m. ::-)

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4780
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 23:56

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn

Fra Warszawa
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 277
Fra  Biz i Polen (del af firmaet Søren Christensen) Skrevet kl. 11:12

Jeg er ret sikker på, at årsagen er penge, som så ofte før. Smile

GsmArena er et godt sted, når man vil læse om mobil-markedet. Men de bliver snart overhalet Wink

Rådgiver om det polske marked på bl.a. bizipolen.dk og har også en business news side.

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4780
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 13:42

Søren Christensen:

GsmArena er et godt sted, når man vil læse om mobil-markedet. Men de bliver snart overhalet Wink

Hej Søren,

Hvis dit site bringer nyheder om mobil-markedet hurtigere end GsmArena, vil jeg helt sikkert følge med der, også.

Det samme gælder, hvis dit site har flere brugbare produktanmeldelser og lanceringer.
Ifølge mine oplysninger sender flere af mobiltelefon-producenterne informationer om kommende produkt-releases og andre brugbare informationer direkte til folkene bag GsmArena.

Det gør, at de kan bringe informationer så hurtigt, som de gør.
TV2 og andre danske medier har lige bragt en mere end et år gammel historie som en nyhed.

Måske redaktionen på TV2 også skulle følge med på GsmArena. Skype-Smile

Dbh. John

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn

Fra Warszawa
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 277
Fra  Biz i Polen (del af firmaet Søren Christensen) Skrevet kl. 13:50

John Nielsen:

Søren Christensen:

Hej Søren,

Hvis dit site bringer nyheder om mobil-markedet hurtigere end GsmArena, vil jeg helt sikkert følge med der, også.

Det samme gælder, hvis dit site har flere brugbare produktanmeldelser og lanceringer.
Ifølge mine oplysninger sender flere af mobiltelefon-producenterne informationer om kommende produkt-releases og andre brugbare informationer direkte til folkene bag GsmArena.

TV2 og andre danske medier har lige bragt en mere end et år gammel historie som en nyhed.

Måske redaktionen på TV2 's Beep også skulle følge med på GsmArena. Skype-Smile

Dbh. John

Hej John

Mange tak, ja producenterne giver også den info til andre sites.  Jeg er i gang med, at netværke på det område. Da jeg er helt enig i, at det er vigtigt med helt friske nyheder. Smile

ha,ha ja ofte er Tv2 beep, Ekstra Bladet med flere ude med meget gamle nyheder, noget som man som nyhedsite, selvsagt skal undgå.Smile

Rådgiver om det polske marked på bl.a. bizipolen.dk og har også en business news side.

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 17:14

John Nielsen:

Søren Christensen:

Hej Søren,

Måske redaktionen på TV2 også skulle følge med på GsmArena. Skype-Smile

Dbh. John

Den holder ikke helt John. TV2 har bragt nyheden før, men det er først nu at den fælles standard er godkendt.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra Ølstykke
Tilmeldt 18. Jul 09
Indlæg ialt: 1604
Fra  Better-Web ApS Skrevet kl. 17:28

Endelig! Jeg tror jeg har 5 forskellige slags ladere i min skuffe lige nu - Det er bare ikke optimalt :)

Tilmeldt 26. Jun 10
Indlæg ialt: 1584
Skrevet kl. 17:35

Nyheden var oppe for et par år siden :)

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)