Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kvalificeret til at anvende Konverteringsoptimering

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Ringsted
Tilmeldt 6. Jul 10
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 19:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

jeg har lige været inde og kigge på min google adwords konto, hvor jeg fik denne besked.

Denne kampagne er kvalificeret til at anvende Konverteringsoptimering

Konverteringsoptimering bruger konverteringssporingsdata til at skaffe dig flere konverteringer til en lavere pris. Du aktiverer det ved at redigere din budgivningsindstilling på fanen Indstillinger

Der står der så

Angiv et indledende maks. CPA-bud (en pr. klik) for dine annoncegrupper
Start med anbefalede bud:
58,05 kr
Dette svarer cirka til et maksimum CPC-bud på 1,52 kr
Dette målrettes mod din historiske gennemsnitlig CPA på 35,08 kr
Start med tilpasset bud
kr
Maks. CPA
Budjusteringer i annonceplanlægning kan ikke bruges med denne indstilling for budgivning. Bud indstilles til 100% af alle tidsintervaller.
Når du klikker på "Gem", angives dit standardbud for alle annoncegrupper i denne kampagne. Hvis du vil redigere dine bud senere, skal du navigere til den annoncegruppe, du vil opdatere.
Dine nuværende maksimum CPC-bud gemmes, så du kan vende tilbage til manuel budgivning senere.
Er der nogen der kan hjælpe med hvad det anbefalede bud går ud på?
Vil de være en dårlig ide at lave et tilpasset bud på 25 kroner?
Eller vil det evt. være bedre at vente til senere med at bruge det, når jeg regner med at det gennemsnitlig CPA på 35,08 falder en del mere, efterhånden, jeg får flere ekskluderede søgeord?
Håber i kan hjælpe.
Hilsen
Steen
Fra Ringsted
Tilmeldt 6. Jul 10
Skrevet kl. 20:15

Det skal måske også lige siges jeg har et budget på 30 kroner om dagen, som jeg ikke mener er blevet udnyttet fuldt ud endnu.

Fra København
Tilmeldt 11. Mar 08
Indlæg ialt: 639
Fra  White Shark Media Inc. Skrevet kl. 03:39

Hej Sten,

Mit hurtige råd er, at de færreste skal bruge CPA budgivning i Adwords. Du vil få mere ud af at sætte dine bud selv. Det afhænger dog fuldstændig af dit kompetenceniveau i AdWords. 

Hvis du kun bruger 30 kr. om dagen skal du læse mere op om AdWords og blive bedre til at udnytte systemet.. Det er de færreste kampagner, der er optimale med et budget på 30 kr. dagligt. 

Mvh. Andreas

Vil du gerne have mere succes med AdWords? Download min gratis danske AdWords bog på 189 sider!

Fra Ringsted
Tilmeldt 6. Jul 10
Skrevet kl. 00:03

tak. det er også det har jeg mest lyst til.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)