Jeg har faktisk oplevet at en kunde der forhandle tøj blev vist på ''kjole'' selvom det ikke var et af søgeordene. Jeg kunne dog ikke finde ud af om der var opkrævet klik for søgeordet, men jeg valgte at indsætte kjole i listen over søgeord som ikke måtte indgå i søgningerne.
Kunne gætte på, at Google blev mere ukritisk med, hvad der bliver indsat afhængig af, hvilket budget og klikpris man har sat. Prøv evt. at sætte klikprisen ned og se, om den uretmæssige annonce forsvinder i løbet af 10 min.
Tænker lige: Der er vel ikke nogen af jer, der har været så naive at overlade til Google at disponere over jeres annoncer med et fast budget?
Jeg oplever det også tit, når folk skriver certina kommer min tissot annonce op ,det gir ingen mening, men det er små penge det løber op i, så ikke rigtig noget jeg gider kontakte google om .
Kunne gætte på, at Google bliver mere ukritisk med, hvad der bliver indsat af annoncer afhængig af, hvilket budget og hvilken klikpris man har sat. Det ville da være en genial måde at øge konkurencen.
Prøv evt. at sætte klikprisen ned og se, om den uretmæssige annonce forsvinder i løbet af 10 min. Tænker lige: Der er vel ikke nogen af jer, der har været så naive at overlade til Google at disponere over jeres annoncer med et fast budget, hvor budgettet bare SKAL bruges hver dag?
Jeg mener det er mellem 0.09-0.17 kr. så det er ikke meget.. (jeg ligger nr. 1 på den almindelige søgning ved tissot ure, så kaster ikke meget efter lige netop den søgning.