Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvorfor nu det? Adwords...

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Herlev
Tilmeldt 13. Nov 05
Indlæg ialt: 62
Skrevet kl. 12:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Adwords igen....

En har på Google søgt på "Vestal", som er et urmærke. Jeg har ikke Vestal på min side, hvorfor jeg heller ikke har det som søgeord i adwords.

Alligevel poppede jeg op som nr. 1 under "sponserede links"... Er der nogen der ved, hvordan det kan ske??

Jeg kan måske forstå det, hvis han havde skrevet "vestal ure", men der stod kun "Vestal"...

Går google selv ind efter forgodtbefindende og danner deres egen mening om, hvilke søgeord jeg skal poppe op på udover dem jeg selv har valgt...???

Mvh

Henrik

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 13:15
Pyy-ha, Google. Den var IKKE god

Jeg kender til, at Google kan indsætte anoncen for forskellige vendinger af ens ord.
Men her er kæden godtnok hoppet af:

Søgeren skriver Vesthal og får præsenteret din annonce.

Søgeren klikker på din annonce.

Du betaler.

Du forhandler ikke Vesthal

Søger forlader hjemmeside.

Du er blevet et klik fattigere uden grund.

Jeg HÅBER for os alle sammen, at det her er en enlig svale.

Er der andre, der har oplevet noget lignende?

Mvh,

Christian

(PS: Går ud fra, at du ikke HAR skrevet Vesthal eller noget LIGNENDE i dine søgeord)

Tilmeldt 14. Apr 06
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 13:22
Dato: 25-01-2007 13:15:28
Forfatter: Effektiv Markedsføring

Er der andre, der har oplevet noget lignende?

Jeg har faktisk oplevet at en kunde der forhandle tøj blev vist på ''kjole'' selvom det ikke var et af søgeordene. Jeg kunne dog ikke finde ud af om der var opkrævet klik for søgeordet, men jeg valgte at indsætte kjole i listen over søgeord som ikke måtte indgå i søgningerne.

Mvh,
Rasmus
Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 13:30
Hmmm

Kunne gætte på, at Google blev mere ukritisk med, hvad der bliver indsat afhængig af, hvilket budget man har sat.

Tænker lige: Der er vel ikke nogen af jer, der har været så naive at overlade til Google at disponere over jeres annoncer med et fast budget?

Mvh,

Christian

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 13:32
Hmmm

Kunne gætte på, at Google blev mere ukritisk med, hvad der bliver indsat afhængig af, hvilket budget og klikpris man har sat. Prøv evt. at sætte klikprisen ned og se, om den uretmæssige annonce forsvinder i løbet af 10 min.

Tænker lige: Der er vel ikke nogen af jer, der har været så naive at overlade til Google at disponere over jeres annoncer med et fast budget?

Mvh,

Christian

Fra København S
Tilmeldt 10. Aug 06
Indlæg ialt: 1825
Skrevet kl. 13:35
Jeg oplever det også tit, når folk skriver certina kommer min tissot annonce op ,det gir ingen mening, men det er små penge det løber op i, så ikke rigtig noget jeg gider kontakte google om .

og Nej Google disponere ikke over mine annoncer.

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 13:36
Hmmm

Kunne gætte på, at Google bliver mere ukritisk med, hvad der bliver indsat af annoncer afhængig af, hvilket budget og hvilken klikpris man har sat. Det ville da være en genial måde at øge konkurencen.

Prøv evt. at sætte klikprisen ned og se, om den uretmæssige annonce forsvinder i løbet af 10 min.
Tænker lige: Der er vel ikke nogen af jer, der har været så naive at overlade til Google at disponere over jeres annoncer med et fast budget, hvor budgettet bare SKAL bruges hver dag?

Mvh,

Christian

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 13:41
Sidste indlæg blev vidst lige kopieret delvist ved en fejl.

Det beklager jeg.

Hvad betaler du for tissot?

Mvh, Christian

Fra København S
Tilmeldt 10. Aug 06
Indlæg ialt: 1825
Skrevet kl. 14:34
Jeg mener det er mellem 0.09-0.17 kr. så det er ikke meget.. (jeg ligger nr. 1 på den almindelige søgning ved tissot ure, så kaster ikke meget efter lige netop den søgning.
Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 08:40
Indtil videre er der nok ikke andet for end at sætte ordene på minuslisten, hver gang man ser dem optræde.

Mvh,

Christian

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)