Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

NYT SPIL... HVORDAN KOMMER JEG VIDERE??

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Nordborg
Tilmeldt 7. Sep 10
Indlæg ialt: 59
Skrevet kl. 23:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Kasper Birkeholm Munk:

Selv tak Steffan.
Du er naturligvis velkommen til at kontakte mig hvis du får behov for yderligere hjælp. 

 

Mange hilsner

Kasper

Hej Kasper.

Nu har vi endelig fået vores spil produceret, og er naturligvis spændte på de reaktioner vi vil få:)

Mht. KE Mathiasen, har jeg så forstået dig ret, når jeg siger at vi bare skal sende et eksemplar af spillet til dem uopfordret, og så afgør de selv om det er noget de vil bruge yderlige ressourcer på, eller?

Mvh

Steffan

Tilmeldt 23. May 10
Indlæg ialt: 118
Skrevet kl. 00:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg overvejer selv at udvikle et helt nyt spil, som bliver en slags brætspil med lidt elektronik i. Det interesserer mig hvorfor I har valgt ikke at gå direkt til de store legetøjskæder (BR, Toys R Us, Legekæden og andre udenlandske) og i stedet vil have andre til at producere og markedsføre det for jer efter licens?

Er det bare fordi I vil begrænse risikoen hvis interessen alligevel ikke er der og spillet fejlet, I har ikke mulighed til at investere selv i produktion, I vil have nogle der har kendskab til markedet?

Eller er det svært at komme igennem legetøjskæderne med et spil, hvis man ikke har en kendt partner med referencer fra tidligere succeser?

Fra Nordborg
Tilmeldt 7. Sep 10
Indlæg ialt: 59
Skrevet kl. 09:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Elkodan.

Den primære grund til at vi har valgt ikke selv at producere og markedsføre er, at det simpelthen kræver afsindig mange ressourcer, og det er der bare ikke finanser til i øjeblikket.

Derudover så vil du, såfremt dit spil bliver godkendt og sat i produktion, have langt større eksponeringsflade fra dag 1, når det er en kendt producent som laver dit legetøj. Dermed ikke sagt at det ikke kan lade sig gøre, men ved licensaftaler benytter du deres spidskompetencer i alle facetter, hvilket du ikke vil have samme mulighed for ved egenproduktion.

Held og lykke med dit spil:)

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)