Jeg er ved at få lavet en ny flot Facebook side og vil rigtig gerne have en short URL inden lanceringen. Det kræver som bekendt 25 likes. Vil du hjælpe med en enkelt?
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management. Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23 Find mig på LinkedIn
Jeg er igang med at få min Facebook side for Lej 1 hjem skudt igang (her kan du faktisk vinde en tur i biografen! jaja skamløs reklame..men nogen skal jo gøre det). Den har over 25 likes, men jeg kan ikke se hvor man laver om på URL'en?
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management. Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23 Find mig på LinkedIn
Nej, jeg sidder lige og kigger lidt rundt og jeg tror det hænger sammen med at den er oprettet som en firmaside egentlig, for når jeg prøver den url du giver, så kræver den at jeg har en personlig Facebook profil.
Det har jeg selvfølgelig, de er bare ikke forbundet, så jeg må se om man kan det.