Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fucker Google med mig?

Side 2 ud af 4 (31 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 31. May 07
Indlæg ialt: 1528
Fra  37 oktober Skrevet kl. 22:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rene

Jeg har intet teknisk erfaring. Jeg har betalt mig frem til resultatet. Jeg går ud fra at det er php.

Hmm. Domænet er jo rigtig godt, så har du måske nogle ting du kan anbefale? 

Head of PPC hos Obsidian Digital Se mere på min profilside.

Tilmeldt 26. Jun 10
Indlæg ialt: 1584
Skrevet kl. 22:53

Inden du begynder at skyde links ud til højre og venstre, burde du arbejde lidt mere med siden.

* Titler - Når man vælger f.eks. 250GB så er siden titel bare "Modeller" den bør være noget i stil med "250GB eksterne hardiske - Find din eksterne hardisk på eksternhardisk.dk"

* Intern link-struktur - Der findes ikke meget her, hvis du f.eks. går ind under 250 GB hardiske, så burde der måske være et link til 320GB hardiske med en anker tekst i stil med: "Opgrader til 320GB for xx,-" (Her skal du selvfølgelig kigge på hvad prisforskellen er til dine affiliatelinks.)

* Flere artikler på din side - Her har du også rig mulighed for at linke til interne sider, det gør Google's arbejde en del nemmere at crawle din side.

* Sitemap - Det mangler du?

* Mere tekst generelt

Fra København
Tilmeldt 31. May 07
Fra  37 oktober Skrevet kl. 22:57

Hej Mark

Det er derfor jeg overvejer at bruge http://exaweb.dk/affiliatecms/  tilbud. 

Eftersom jeg ikke kan programmere, så kan jeg ikke rette de ting du kommer med Sad

Tilmeldt 26. Jun 10
Skrevet kl. 23:03

Sasa Kovacevic:

Hej Mark

Eftersom jeg ikke kan programmere, så kan jeg ikke rette de ting du kommer med Sad

Sender dig en PM

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 23:05

Sasa Kovacevic:
Hej Mark

Hej,

Det er ikke for at lyde som et røvhul, men hvorfor i alverden køber/starter man en side, man overhovedet ingen indflydelse selv har eller kan have på siden.. Den eneste måde du kan rette det på nu, er simpelthen ved at betale en for det, eller kende en der kan gøre det for dig.

Hvorfor har du ikke sat dig en smule ind i tingene, læst lidt om i det mindste html - hvis der intet kontrolpanel er?

Folk der har nichesider, kan som udgangspunkt som regel sætte wordpress-sider op mm.... Jeg forstår slet ikke at man går ind i en branche på den måde.. Hvordan får du rettet affiliate-linkene hvis de pludselig stopper den kampagne hos Tradedoubler?

Ovenstående står måske hårdere end jeg mener det.

Men når man køber et domæne eller en side, er det vel fordi man på en eller anden måde har styr på det man vil og kan? Oh well.. At skifte helt nyt CMS-system mm.. ændre designet, osv. osv. - det kan koste dig på mange områder.. Ikke udgiftsmæssigt, men indtjeningsmæssigt.

Held og lykke..

Tilmeldt 26. Jun 10
Skrevet kl. 23:08

Wi:

Sasa Kovacevic:
Hej Mark

Hej,

Det er ikke for at lyde som et røvhul, men hvorfor i alverden køber/starter man en side, man overhovedet ingen indflydelse selv har eller kan have på siden.. Den eneste måde du kan rette det på nu, er simpelthen ved at betale en for det, eller kende en der kan gøre det for dig.

Hvorfor har du ikke sat dig en smule ind i tingene, læst lidt om i det mindste html - hvis der intet kontrolpanel er?

Folk der har nichesider, kan som udgangspunkt som regel sætte wordpress-sider op mm.... Jeg forstår slet ikke at man går ind i en branche på den måde.. Hvordan får du rettet affiliate-linkene hvis de pludselig stopper den kampagne hos Tradedoubler?

Men når man køber et domæne eller en side, er det vel fordi man på en eller anden måde har styr på det man vil og kan? Oh well.. At skifte helt nyt CMS-system mm.. ændre designet, osv. osv. - det kan koste dig på mange områder.. Ikke udgiftsmæssigt, men indtjeningsmæssigt.

Held og lykke..

Det er vel bedre at sidde med modelervokset i hånden end at kigge på det, og se på hvad man kunne. Du har ret i at man måske burde starte i et hobby niveau med en hjemmeside der ikke lever af noget. Men jeg synes grundlæggende at man lære mere ved at sidde med det end ej.

Fra København
Tilmeldt 31. May 07
Fra  37 oktober Skrevet kl. 23:09
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Wi:

Sasa Kovacevic:
Hej Mark

Hej,

Held og lykke..

Jeg kan godt selv skifte affiliate-linksene. Det er så vel også det eneste Smile

Men man skal jo starte et sted og begå fejl hist og pist før man lærer.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:14

Sasa Kovacevic:

Hej Rene

Jeg har intet teknisk erfaring. Jeg har betalt mig frem til resultatet. Jeg går ud fra at det er php.

"Learning by doing" når det er bedst ;) Du får lige en PM

Fra Chiang Mai
Tilmeldt 31. Aug 09
Indlæg ialt: 2237
Fra  Move Marketing Co., Ltd. Skrevet kl. 23:16

Wellejus:

Sasa Kovacevic:

Hej Rene

"Learning by doing" når det er bedst ;) Du får lige en PM

Præcis ;)

Kristian Ole Rørbye

Fra København
Tilmeldt 15. May 10
Indlæg ialt: 868
Skrevet kl. 00:08

Kommer snart...

Side 2 ud af 4 (31 indlæg)