Hej Aminoer |
Jeg kan slet ikke åbne din side?
Hej Aminoer |
Head of PPC hos Obsidian Digital Se mere på min profilside.
tja, den er også nede her :s |
Kristian Ole Rørbye
Hvad sker der for det. Den virkede for 5 min. siden. |
Hej
Det er ikke nok at linke eller skrive artikler. |
|
Om Google fucker med dig.. Det ved jeg ikk' - gør det ondt nogle steder, kan du mærke noget? I øvrigt skifter placeringer ofte hvis der er tæt konkurrence mellem eksempelvis fjerde og femte -pladsen. |
jaja men du skrev bare som om det er den eneste du gør.... men google er mærkeligt jeg har weddingdeluxe hjemmeside og den er på 1. side hvis man søger under bryllupsarrangør, men nogle gange falder den på side 2, nogle gange kommer den heeelt øvert på side 1. så det er heller ikke altid at jeg forstå google. men jeg tror hvis du er godt linket op osv osv så er det systemet hos google der laver løbende ændringer |
Du får ikke noget ud af at skifte til et andet system sådan lige umiddelbart - jeg ville ikke gøre det. Hvor meget erfaring har du med web? Kan du noget kodning selv eller hvordan får du lavet dine ting? Og hvilket system er siden bygget på? Din side mister formegentligt placering pga. den efterhånden famøse ændring i googles algoritmer, hvilket har forringet linkværdien fra linkkatalogerne drastisk. Du er ikke den eneste, der mærker det - rigtig mange affiliatesider ryger ned af listen og endda helt væk fra side 1. Mvh René |