Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Egnet software til produktion af E-book/ papirbog

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Fra København Ø
Tilmeldt 26. Jan 06
Indlæg ialt: 294
Skrevet kl. 13:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan sagtens lave det i Word og kommer frem til et anstændigt resultat. Og hvis du er i wordformat er det relativt enkelt at konvertere til PDF format, eller andre. 

InDesign, som du selv nævner, mener jeg, er Word klart overlegen. Med InDesign kan du lave en meget bedre tekstombrydning og justere mere præcist på alle de små detaljer. Desuden fortrækker jeg altid at bruge InDesign hvis der er grafik involveret, synes altid man ender med at slås med det i Word. En anden god fordel ved at bruge InDesign er at du (i de seneste versioner) også får muligheden for at udgive direkte i ePub format (som er et ebogs format) samtidig med pdf osv.

Ulempen ved InDesign er naturligvis, at fordi du har flere muligheder så er det også sværere at bruge det. Så hvis du allerede har Word og kan finde ud af at bruge det er det være det var den mest oplagte løsning. Desiden kunne det være de 5-6000 kroner InDesign koster var bedre brugt på noget markedsføring - det er sjovere at investere når man allerede er igang med at tjene penge.

/Mathias

Arbejder med online salg og design.

Fra København
Tilmeldt 16. Nov 10
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 12:06

Dette projekt har lige hvilet sig lidt, men tak for dit svar. Jeg tror det drejer sig om at få noget udgivet og solgt, så der kan komme nogle penge ind. Så jeg er ikke utilbøjelig til at lytte til dit råd. Er det ikke også sådan, at man nemt vil kunne "opgradere" sin e-bog til en bedre version, når der bliver råd til et bedre layoutprogram. Vi har nemlig en temmelig omfangsrig bog, der efterhånden som vi får råd skal forsynes med flere illustrationer, lyd- og filmklip m.m. 

Fra København
Tilmeldt 16. Nov 10
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 12:45

Ups, jeg glemte lige at fortælle, at jeg har skiftet fornavn. Hvis nogen skulle være forvirret. Faktisk er Steffen mit fødenavn, men jeg forsøgte mig i 2 år med et andet navn. Det var ok, men energien løb bare ud.

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)