Det er min forventning at man om 6 til 12 måneder vil kikke på en ny løsning som vil skulle laves at en extern leverandør og ikke en "ven af huset" og at man vil betale sig fra det. Hvis der skulle sidde en amino, dererbosiddende i nærheden af frederiksberg som denne opgave kunnevære interessant for, må vedkommende gerne sende mig et uforpligtende prisoverslag. Det der ønskes vil formentlig være følgende. - En løsning der designmæsigt ligner det der er lavet og indeholder det samme - En løsning gerne baseret på et eksisterende standard CMS der kan køre på Cliche''s web hotel - Løsningen skal kunne vedligeholdes af menighedsrødderne der bestemt ikke er tekniske samt kirkens ansatte, der heller ikke er tekniske. - Der skal gennemføres et brugerkursus for de relevante personer i brugen af dette system - ayatemet må gerne have mulighed for anden funktionalitet som bruger oprettelse og lukkede områder men dette er langt fra et must. Prisen skal includere kodning/tilpasning af systemet, opsættelse på web hotellet og gennemførelse af brugeruddannelsen. Opgaven har ingen hast da der mindst går 6 måneder og nok snarre et år før menighedsrådet går i gang og herefter kan dergådt gå endnu 6 måneder før man kommer ud af busken. Tilbudet kan selvfølgelig ikke betragtes som bindende over et år efter det er afgivet, deter rent for at se hvor vi ligger. Det er væsentligt at opgaven løses helt uden min indblanding. Historien om hvad i alverden jeg laver i et menighedsråd, kan I få ved en senere lejlighed |
Skal det være et bureau i nærheden af Frederiksberg?
For ellers vil vi da meget gerne komme med et godt tilbud til jer.
Mvh. Mikkel Johansen
InMedia Reklamebureau