Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

www.foedselsdagstilbud.dk - hvordan ville du udnytte det?

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 09:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg ejer ovennævnte domæne og vil til at bruge det til noget fornuftigt. Oprindeligt var ideen at man som medlem kan modtage gode tilbud i forbindelse med sin fødselsdag - enten med en rabatkode til div. webshops eller handle gennem min egen webshop.

Denne tråd er oprettet i kategorien "affiliate", da jeg mener, at projektet er ideelt til at tjene en skilling den vej også.

Men har du en god idé til, hvordan jeg skal gribe dette domænenavn an?

Jeg hører gerne fra webshops, der kunne være interesseret i den oprindelige idé. Det er en ideel måde at få nye, faste besøgende.

På forhånd tak for svarene.

Michael

Fra Maribo
Tilmeldt 19. Nov 10
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 14:54

Hej Michael

Jeg tror ikke, at jeg forstår den oprindelige idé. Hvis man kun modtager tilbud på sin fødselsdag, så vil jeg ikke tænke, at det er en ideel måde at få faste besøgende. De har på den baggrund kun behov for at besøge dig én gang om året og hvis de glemmer det, så skal de vente et år til.

Misforstår jeg konceptet?

Da jeg læste din overskrift tænkte jeg straks, at det var en gaveshop med gode tilbud, hvis jeg stod og manglede en gave.

Nu nævner du selv rabatkoder, men kunne det ikke være en idé at lave det til en formidler af disse? Du får den store fede rabat på din egen fødselsdag, men får løbende rabatkoder, når dine tilmeldte venner har fødselsdag. Så skaber du den fornødne løbende aktivitet.

Blogger online markedsføring, usability, e-commerce og sociale medier. Manager for Danish UXPA.
www.bluebits.dk

Tilmeldt 29. Nov 10
Skrevet kl. 15:00

Hej Nicolai

Du har forstået den opringelige idé helt korrekt - og det med de manglende tilbagevendende besøgende har jeg sagt til mig selv, at det er OK. Selvfølgelig i håb om, at de køber for mange penge den ene gang, de er der.

Det er en genial måde, du har tænkt at de kan komme igen. Jeg har tænkt over rabatkoder men at de skulle være "katalysator" for tilbagevendende besøgende - den havde jeg ikke set.

Mange tak for dit input.

Michael

Fra Maribo
Tilmeldt 19. Nov 10
Skrevet kl. 22:55

Det var så lidt.

Skynd dig hellere at slette dette indlæg, så ikke andre snupper idéen fra dig :)

Blogger online markedsføring, usability, e-commerce og sociale medier. Manager for Danish UXPA.
www.bluebits.dk

Tilmeldt 29. Nov 10
Skrevet kl. 08:15

Kunne man forestille sig et setup, hvor man kunne invitere op til 9 af sine Facebook-venner/-veninder og opnå rabatter og rabatkoder efter, hvor mange man er i gruppen?

Jeg er meget modtagelig for både input og samarbejder ifm. dette koncept, så meld Jer på banen, hvis I har noget at bidrage med.

Michael

Fra Glumsø
Tilmeldt 6. May 09
Indlæg ialt: 261
Skrevet kl. 08:30

Hej Michael

En idé kunne også være at udover dit oprindelige koncept, så havde du en liste over eksempelvis resturanter hvor du kan få tilbud når du spiser der på din fødselsdag.

Der er jo mange resturanter der kører noget alla hvis man spiser 4 personer, så spiser fødselaren for 1 krone.

Så kunne du få nogle tilbagevende besøgende ved at de lige skulle ind og tjekke om der var nogen steder de kunne spise billigt på deres fødselsdag.

Du kunne eventuelt også lave det sådan at folk selv kan tilmelde steder der giver rabat til folk når de har fødselsdag.

Bare lidt tanker her fra Smile

Med Venlig Hilsen
Bent B. Pedersen 

HorseBOX er en overrasklelse til dig og din hest, hver måned - www.horsebox.dk

Tilmeldt 29. Nov 10
Skrevet kl. 08:34

Hej Bent

Det var nogle gode tanker. Ideerne er noteret. Tak for det.

Michael

Fra Maribo
Tilmeldt 19. Nov 10
Skrevet kl. 12:27

Hej igen

At indarbejde Facebook er altid en god idé. Her har du også alle dine venners fødselsdage lige ved hånden.

Bent er også inde på noget. Det ville være en god idé at tilføje relevante tilbud til brugerne. F.eks. rabat på McDonalds til de 15-25 årige, til Jensens Bøfhus til de 25-35 o.lign. Det kan virke svært, men at have bestemte målgrupper for de produkter, som du kommer til at tilbyde vil gøre det nemmere, når du skal ud og hente samarbejdspartnere.

Set fra brugerens synspunkt vil det også være godt. Jo mere relevante tilbud, jo mere tilfredse brugere. Når du fylder 50 vil du nok ikke have en rabat på McDonalds, men hellere til en fin restaurant, hvor du kan hygge dig med konen :)

Slutteligt så kan ovenstående være en stor mundfuld i første hug, men så gem idéen til senere.

www.bluebits.dk

Tilmeldt 29. Nov 10
Skrevet kl. 12:34

Tak for kommentaren, Nicolai.

Dette er bestemt ikke et koncept, der ser dagens lys imorgen. Jeg er dog rimelig hooked på at realisere det på et tidspunkt, og lige nu samler jeg bare ind af gode råd og ideer.

Michael

Fra Maribo
Tilmeldt 19. Nov 10
Skrevet kl. 12:43

Indkøberen/Fokus:

Jeg er dog rimelig hooked på at realisere det på et tidspunkt, og lige nu samler jeg bare ind af gode råd og ideer.

Michael

God idé. Du må sige til, hvis du på et senere tidspunkt får brug for hjælp.

Held og lykke med det!

Mvh

www.bluebits.dk

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)