Jeg bruger f.eks. kun Dreamweaver til al min udvikling. Jeg switcher nemt fra "Designer mode" til "Developer mode", når det er det, jeg har behov for. Det eneste, jeg kan sætte en finger på, er hastigheden, programmet arbejder med (f.eks. den indbyggede FTP & opstart af programmet), men bottom line vinder Dreamweaver over Notepad++ og de andre jeg har prøvet i min bog. |
Martin T:Hvilken beslutning taler du om? Jeg skrev ikke at man ikke skulle bruge dreamweaver, jeg spurgte hvorfor det er et krav.
Du konkludere at han udelukker da stortset alle dem der burde kunne lave det. men lad den nu ligge, for der står ingen steder dette er et krav, det var min forståelse at det var hvad trådstarter kendte til ;)
Martin T:Og baseret paa de folk jeg kender som kunne loese denne opgave, saa vil kravet om brug af dreamweaver udelukke mere end 50%. Men bare ret "stortset alle" til "de fleste" I ovenstaaende quote.
Nu ved jeg ikke hvor stort dit netværk er men der er også mange der bruger dreamweaver, det ønskede fra trådstarter kan skrives i alle de kendte programmer, så det er nok lidt mere det samme som om du køre WV eller Obel ... hvis du kan følge mig ;)
/allan