Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Efter 9 år fik www.topsupplies.dk endelig nyt design / feedback modtages med kyshånd

Side 3 ud af 4 (31 indlæg)
Tilmeldt 23. Jul 10
Indlæg ialt: 152
Skrevet kl. 10:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes der er mange fine detaljer i designet, men også plads til forbedring:

1. Som Wi skrev er det en skam at man mister overblikket når man browser jeres produkter - som et minimum bør "Produktoversigt" overskriften være et link tilbage til den fulde oversigt (så man ikke skal sidde og klikke "tilbage" 5 gange).

2. Hakket ned i den orange topbar hvor indkøbskurven er, ser fint ud synes jeg, men der er for mange punkter proppet ind i det felt. "Ny kunde" kunne flyttes (mere logisk) hen til "Log-in" og Copydan, salgsbetingelser og vejledning ville jeg også flytte til menu-punkter øverst eller nederst på siden.

3. Der mangler en indikation på at jeres logo er et link (musen skifter ikke cursorikon)

4. Jeg savner et blikfang og en 2 sek. introduktion til hvad i handler med. F.eks et billede placeret der hvor der står "Ny hjemmeside", med et bredt udvalg af produkter og en kort tagline der beskriver hvad man kan købe her.

5. Et nyt logo og slogan ville pynte, noget der harmonere bedre med jeres varer - det første man helst skal på siden, er vel ikke at ringe til jer? :)

6. Få dig selv med et eller andet sted på forsiden - det virker supergodt at få et ansigt på den man skal handle med og giver en umiddelbar troværdighed.

Synes alt i alt det er en fin side, men noget mere indhold (som Wi også skrev) og lidt flere billeder/personlighed ville være prikken over i'et.

Mvh

/Jacob

Fra Lyngby
Tilmeldt 21. Oct 10
Indlæg ialt: 124
Skrevet kl. 10:45

Indkøberen/Fokus:

Jonas Jacobsen:

Den er orange!!!

Jeg skyndte mig at klikke væk og gå hen efter noget mere kaffe... Det er hårdt sagt, men det var desværre sådan det var.

Du går en hård december i møde med alle de mandariner, appelsiner og clementiner Indifferent

Michael

Ja, det bliver til MEGET kaffe! Indifferent

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 10:49

= ekstra vågne timer til virksomheden/projekterne. Ren Win-Win.

Michael

Fra Rødovre
Tilmeldt 5. Nov 07
Indlæg ialt: 185
Skrevet kl. 11:30

Tak Jacob, god kritik, som vi er gået i gang med at rette :-) Jeg kan ikke lave loget om - eller jeg tør ikke. Vi har eksisteret i 9 år og kunderne kender os på logoet - nu er jeg startet med designet og så må vi se om jeg tør springe ud i noget nyt logo - men jeg er enig med dig, men skal også passe på :-)

Mange hilsner SB

Fra Rødovre
Tilmeldt 5. Nov 07
Skrevet kl. 11:31

Nogen vil have blå, nogen orange, nogen grøn osv. Jeg kan ikke gøre alle tilfredse - jeg tog flertallet, da jeg sendte mange designforslag ud i mange forskellige farver. MH SB

Mange hilsner SB

Fra Rødovre
Tilmeldt 5. Nov 07
Skrevet kl. 11:33

Hej Henrik, den er sendt til programmøren og det bliver rettet. Det er fantastisk at amino findes, man får fikset så meget :-) tak tak tak

Mange hilsner SB

Tilmeldt 18. Sep 07
Indlæg ialt: 110
Skrevet kl. 11:53

Hej Signe

Tillykke med den nye side. Blot et par korte betragtninger:

Man kan synes om farverne hvad man vil, men man kommer ikke uden om, at siden er helt uden kontrastfarver. Det gør det sværere for dig at tydeliggøre din "Call to action" på hver side. Hvor er det du gerne vil have kunden til at klikke, og er dette tydeligt nok for kunden? Se evt. mere her

Det er rart at det tydeligt vises at en vare er lagt i kurven. Jeg skulle lede lidt efter indholdet af indkøbskurven, men hvad jeg især savner er en stor fed "Jeg-er-færdig-med-at-lægge-varer-i-kurven-og-vil-bare-gerne-betale"-knap. Her skal jeg selv regne ud, at jeg skal klikke på det (ikke fremhævede) link "Vis varekurv", og at jeg herfra kan komme videre med min bestilling.

Venlige hilsener

Thomas

E-købmand af guds nåde

Fra Rødovre
Tilmeldt 5. Nov 07
Skrevet kl. 11:59

Hej Thomas, TAK - jeg er helt enig - der mangler en stor fed knap, der viser kurven. Det er bestilt nu og kommer over under login halløjet og login  og glemt login kommer op til højre og bliver lidt mindre så de kan være der og så kommer kurven under i stor. Prøv at login med 26307163 / Majse / mulle76 (Uhvis du gider) hvordan den ser ud når man er logget ind som kunde - er den ok syntes du ?

Mange hilsner SB

Tilmeldt 18. Sep 07
Indlæg ialt: 110
Skrevet kl. 12:13

Hej Signe

Der sker tilsyneladende ikke noget når jeg logger ind med disse detaljer. Siden ser ud på samme måde, og der er ingen angivelse af, at jeg er logget ind.

Mvh.

Thomas

E-købmand af guds nåde

Fra Rødovre
Tilmeldt 5. Nov 07
Skrevet kl. 12:14

hmmm jeg kommer ind. Husker du stort M i Majse ? og resten i småt ?

26307163

Majse

mulle76

Mange hilsner SB

Side 3 ud af 4 (31 indlæg)