Hej Allesammen Jeg er ny her på sitet, og håber virkelig at der er nogen her som kan hjælpe. Vi har for et halvt års tid siden fået Winfinans som afløser af C5. Og dem som skulle lave en Hjemmeside som skulle integreres med Winfinans, har nu efterhånden udsat det så mange gange at vi helt har droppet dem. Så nu skal jeg finde en anden løsning. Først var det meningen at vi ville have lavet et system helt fra bunden, men jeg er ikke længere sikker på at det er løsningen. Spørgsmålet er så bare om det nu skal være en standardshop fra Dandomain eller lignende, eller om det skal være en hjemmeside bygget op på noget open source. Vi har mange ønsker med hjemmesiden, som gør det svært at vælge en standard, da vi netop vil træde lidt ud af mængden, men Vi er stadig kun et lille firma der ikke kan bære en alt for stor omkostning på hjemmesiden. Jeg håber at der er nogen som kan hjælpe eller som har noget godt at tilbyde. Jeg er åben for alt. Ser frem til nogle gode forslag. |
Vi har tidligere også brugt Winfinans + en standard shop til 299,- pr. mdr. + div. moduler. Dette har fungeret tilfredsstillende ud fra et økonomisk synspunkt i en opstartsfase, men vi blev aldrig tilfredse med design og alle de begrænsninger som hører til disse former for standardløsninger uden adgang til kildekode.
Vi har haft denne shop siden sep. 2006 og mærker en betydelig stigning i både antal besøg og ordre.
For yderligere information er du velkommen til at sende en mail til pvi(a)dalegro.dk
Flere oplysninger om programmet: http://www.esales-international.com
Kontaktperson: Frank Knapp
Ved kontakt til esales-international vil du opnå goodwill hos både forhandler og undertegnede ved at nævne mit navn eller dalegro.dk som reference.
Med venlig hilsen
Preben Virkus