Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Software udvikling

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Esbjerg
Tilmeldt 27. Mar 10
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 19:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'ere,

Jeg udvikler en del software men indtil videre er det kun hjemmesjov.

Men jeg kom til at tænke på, at hvis jeg udvikler noget software og så gør det kommicielt, hvilken form for virksomhed skulle jeg så oprette?

Jeg har hørt at et IS er godt, men jeg kender ikke rigtig til kravene, afgifter, og hvad der nu ellers hører til.

Så jeg vil hører om i havde nogle ideer til hvad jeg skulle oprette for en type virksomhed, hvis jeg nu vælger at lave noget kommicielt.

Håber i har noget info, ideer eller erfaring :D

Fra Valby
Tilmeldt 2. Jan 07
Indlæg ialt: 390
Fra  Workflow Skrevet kl. 09:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kasper

Et IS er velegnet hvis du går sammen med andre om jeres nye virksomhed. Hvis du "bare" er dig selv, er det nok en "personligt ejet virksomhed" du skal ud i.
Du kan selvfølgelig også vælge at oprette din virksomhed som selskabsform (A/S eller APS) men det lyder ikke som om det vil være den rigtige løsning for dig.

Du kan tage et kig her.

Vh Brian

Fra Lyngby
Tilmeldt 4. Sep 08
Indlæg ialt: 97
Skrevet kl. 18:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kasper, det lyder spændende :) jeg har allerede et IS, men arbejder på at få et APS på plads. Jeg mangler en udvikler, hvad koder du i? skriv hvis du er interesseret i et muligt samarbejde

Fra Esbjerg
Tilmeldt 27. Mar 10
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 00:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er hovedsagligt C++, C og C#, til skrivebords applicationer.

PHP, html, CSS og MySQL til hjemmesider.

Og jeg kigger også lidt på objective C til iPhone.

Men inden jeg begynder at kigge på at lave samarbejde, så skal jeg have snakket med min samarbejdespartner om hvordan vi skal have tingene til at hænge sammen.

Og jeg er jo heller ikke uddannet programmør endnu ;)

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)