|
Hej Igen Lad det dog ligge... Jeg har fin dokumentation for det jeg har skrevet, som var besvarelse på dine postulater Jeg kommer ikke med mere her. Det sgu under min værdighed.... Hvis der er mere så må du jo gå videre med advokat eller privat eller hvad du nu vil. Jeg har ikke tænkt mig at respondere på mere, jeg har givet en kort respons. |
Dato: 24-01-2007 13:30:24 Forfatter:vivi
Er du eller din virksomhed innovativ og hjælpsom ?
Opfinderforeningen sørger frivillig arbejdskraft til udformning af
en innovativ brochure, der gør opfinderforeningen synlig i hverdagen
Mvh
Hej Vivi,Denne her tråd er godt nok underlig. Jeg fatter ikke at opfinderforeningen ikke bare opfordrer en af sine egne medlemmer til at melde sig frivilligt til at løse opgaven - lønnen kunne være æren af at have løst et vigtigt problem for foreningen. Den ære kan udløse mange fredagbajere for den heldige!Jeg har svært ved at forestille mig at folk som Lars Storper (jeres kasserer) og andre kreative hjerner ikke næsten med venstre hånd kan lave en sådan pamflet - på et par sekunder eller tre!Blot mine 5 cent.NB. Bemærk venligst at dette ikke er ment negativt - jeg overvejer faktisk at blive medlem af foreningen, men der er altid andre og bedre veje at gå, end den der ligger lige for - man skal bare være lidt kreativMed venlig hilsenLars C
Bliv gratis medlem

har jeg ikke noget problem med Vivis indlæg efter forklaringen hvorfor hu skal have det gratis. (jeg vil meget gerne vise dig indlæggene hvis du skulle have spriunget dem over).
)til et layout, som så også skal holde til de professionelle guidelines som bruges til design og layout.